Prijava
  1.    

    Bolje Edip u kući, nego kurac na grani

    Izraz kojim se opisuju kvaliteti muškarca koji je kućni tip, od milošte dijagnostifikovan kao osoba sa Edipovim sindromom. On ne ide u kafane, ne ide u kockarnice, ne dovodi ološ sa ulice kući, zna da upali usisivač, veš mašinu, da prostre veš i slične (muškoj populaciji) neshvatljive stvari. Voli toplinu porodičnog doma, vezan je za svoju lepšu polovinu, u kojoj projektuje sliku svoje majke kao figure kojoj treba zaštita, oslonac, pomoć. Zove svoju mamu vikendima, ne oslovljava je sa "KEVO", ne spominje polne organe u komunikaciji, ne piša u kupatilski lavabo niti preko daske. Četkica za zube mu ne služi samo kao uspomena na čišćenje klonje u kasarni "Fića" u Nišu tokom te vrele 1976. Nešto na pola put između pedera i metroseksualca. Ambicija mu je utučena kao keru na lancu, jer van svoje kućice on ide tek toliko koliko mu lanac dozvoljava. On nije lovac, i sve van kućnog praga ga ne zanima. Narodski rečeno - papuča.
    On jebe lepo, ne odvaljuje od kurca, valjda otuda što misli da će se tu dole nešto razjebati što se nije razjebalo u prethodnim jebačinama, budući da on tripuje da je prvi i jedini muškarac svoje lepše polovine. Posle seksa zagrli svoju lepšu polovinu i vodi razgovor. O njemu maštaju milfače kojima su potrebne nežnost i pažnja, jer su se već zasitile životinjske jebačine sa kamiondžijama i utripovanim mačo gorilama.
    On je veran do groba, valjda zbog svojih projekcija o idealnom braku ili savršenoj predstavi žene koju je neopravdano postavio na pijedestal svih vagina na ovoj ženskoj planeti.
    Odličan izbor za starije ženskinje koje su se umorile od kurcoloma, pa bi da zasnivaju porodicu, jer im biološki sat otkucava ponoć, a i roditelji ih prisiljavaju da se ili udaju ili zaposle. Dobar otac, ali samo ženskoj deci. Za mušku je odličan materijal ako postoji želja da dete postane homić.

    Njegova suprotnost je kurac od čoveka, dakle muška osoba koja se daje svima. Ili muška drolja. Kod našeg naroda je to mačo tip, jebač, onaj što razbija od kurca, što ga sve žene žele - od Ketrin Ešton, Olbrajtove, Eve Ras pa do Monike Beluči, Keli Bruk i Emili Klark. On ne zna šta je usisivač, misli da to crkava i umire kad se uključi, veš pere samo kada pada kiša, a on je napolju u istom, spopada komšinice (jer nije na lancu), zapišava sredinu u kojoj živi - obično svojim ponašanjem sramoti i svog čukundedu i svog praunuka u isto vreme. Nikada nije kući (jer da je kuća dobra i đavo bi je imao), siguran je kao vrbov klin i obrazovan u pičku materinu. Za njega je knjiga samo ono što se deli po kladionicama, a vokabular mu je izvučen iz zbirke "Crven ban". On kada jebe razmišlja o gedori 8 ili ključu 13 koju mu uvek fali u radionici, a jebe po sećanju iz epizoda Nacionalne geografije kada se povataju pavjani u džunglama Afrike. Tako i smrdi, a tako i riče. Međutim, gomila žena to voli, kao i čupanje za kosu, šamaranje po guzici i guranja prsta u pedu, samo ih je sramota da to kažu da ne bi ispale drolje. Ali za njega su sve drolje, posebno one koje mu ne daju. Te su najgore drolje, one što glume da nisu, a jesu. On kad završi sa jebanjem, kurac obriše o zavesu i ode po pivo - na drugi kraj grada. Često bez reči, a ponekad napregne mozak i složi svoju prosto proširenu rečenicu - "Aj, ćao!".

    Stoga se i kaže - bolje Edip u kući, nego kurac na grani. Mada, zavisno ko šta voli, jel tako?

    PS. Onaj degen Frojd je ovaj kompleks nazvao po Edipu koji je, jelte, oženio svoju majku i imao seksualni odnos sa njom, ne znajući da mu je to majka. Naime, Edipovom ocu su prorekli da će ga njegov sin ubiti i oženiti se njegovom ženom, odnosno svojom majkom. Da bi to sprečio, Edipov ćale, valjda ljubomoran da mu neko drugi zaskače ženu, odnosno, tačnije da bi sprečio sopstvenu smrt (jebalo mu se za ženu, već mu se i dosadila i ogadila), uzima novorođenče (Edipa) i daje ga nekom zatucanom pastiru na čuvanje. Pošto je pastir bio Izbosne, nije mu bio draži dečak od koza, te je Edipa dao drugom pastiru, najverovatnije iz Vatikana, jer tamo ne vole koze, ali vole male dečake. Elem, Edipa su usvojili Bred Pit i Anđelina Džoli, i odgajali svoje novo dete. Međutim, Edip je saznao od proročica iz Delfa da će koknuti svog matorog, pa se oženiti svojom kevom, pa je hteo da spreči takvu sudbinu, bežeći od kuće. Naravno, razume se da Edip nije imao pojma da je usvojen.
    Priča dalje kaže da je Edip igrom slučaja naišao na nekog stranca (kralja Laja, svog pravog oca) i njegovu pratnju, pa ga je roknuo, čime se ispunilo proročanstvo da će ubiti svog oca. Zatim je nastavio dalje i susreo se sa Sfingom koja je terorisala narod, jebaći mu majku nepismenu i neobrazovanu (što ide u prilog tezi da je neobrazovanje smrtonosna bolest). Sfinga je svoje žrtve pitala prosto pitanje - "Šta to ujutru ide na četiri noge, u podne na dve, a uveče na tri?"
    E, sad, pošto je Edip mogao kod svojih pastora Breda i Anđe da čita razne knjige, da uči jezike i da se razvija, on je znao odgovor, te je Sfinga od muke skočila u more i udavila se. Time je stekao pravo da se oženi sa kraljicom koja je ostala bez svog kralja i da nasledi njegov tron. Igrom slučaja je ta kraljica bila njegova majka, žena kralja Laja. Nit je Edip znao nit je njegova keva znala ko je tu ko. Oni su se venčali, keva mu je rodila četvoro dece, polubraće - poluđece i živeli su srećno dok velika beda nije zadesila njihovo kraljevstvo. Kao i većina ljudi u problemu, tako su i oni otišli kod proročica da vide ko im to baca mađije na zemlju. Proročica sa Pink televizije, neka čuvena Kleopatra, nekad muško, a sad žensko, rekla im je da bi skinuli prokletstvo moraju pronaći ubicu kralja Laja. E, sad opet zaokret u priči - Edip se sam zauzeo da pronađe ubicu kralja, ne znajući da je lik kome je odvojio glavu od tela, zapravo Laj i da je on, Edip, ubica (bem ti ovo ko španska serija sa indijskim režiserom). Kad je Edip provalio da je ubio svog pravog oca (a ne Breda Pitu) i da je oženio svoju majku, te da su mu đeca - poludeca, polubraća - Edip je sebi izvadio oči. Ustvari, izvadio je sebi oči jer je shvatio da je mogao da ubije svog očuha i da oženi Anđom, da sa njom ima seks do besvesti i da ima gomilu dece - njih 12 i to sve biološke. Ali nije! A zašto nije? Pa, zato što se niko živ ne loži seksualno na svoju majku. Osim ludog Frojda.
    Ostaje večna zagonetka - kako je Frojd, kao obrazovan čovek mogao da spoji Edipovu priču sa sopstvenim perverzijama? Jer, kao što sam već napisao, Edip se nije ložio na svoju majku Anđelinu niti je želeo da ubije svog oca Breda Pitu, buduću da su mu to jedini roditelji za koje je on znao. Dakle, cela pretpostavka o tome da je devijacija seksualnog nagona u detinjstvu usmerena na sopstvenu majku, a mržnja i želja za smrću oca u istom periodu od ljubomore - zapravo Edipov kompleks - besmislena, nelogična i krajnje politički i istorijski nekorektna prema Edipu. Budući da je tako, Frojd je samo oblatio i ukaljao lik Edipa koji je ni kriv ni dužan poslužio kao etiketa za Frojdov kompleks (sklonost ka majci).

    Primer 1.
    - Aaaa buraz, gde si bio sinoć?
    - Nemam pojma, da mi jebeš mater ako znam.

    Primer 2.
    - Jebo sam ti mater!
    - Nemoj da mi diraš majku!