Prijava

Ел сам рек'о да би мог'о контрахендикеп на Њујорк да дође!1 хехе

Е, а шта је ово ппх који курац?

Slobodno stavite novce da će Nišikori osvojiti turnir u Parizu. Kvota 12 u Mozzartu.

protivpožarni hendikep

Studenti iznajmljujem stan u Jove Ilica, Autokomanda, iz kog se pruza predivan pogled na stadion Crvene zvezde, mozete mi se obratiti. Pozz

Nemojte mi zameriti sto sam favorizovao studente, iako su i oni govna, imao sam neprijatno iskustvo sa matorim hohstaplerom koji je zbrisao za Makedoniju i ostavio neplacene racune za poslednji mesec.

E odlicno, ako nisikori ne dobije danas (a mora ako misli da osvoji turnir kako si ti rekao) znam gde da te nadjem lolo

poz

inace sam pokazao da sam trenutno jedan od najvecih poznavaoca NBA ovde na sajtu i sire, ali ne volim da se hvalim time na sav glas...

veceras uzimam solidne pare, oko 5000...

Ne sme mene niko da bije hahahah

olympiakos h2
cska h2
bajern 1
kvota 5

Padas na Bajernu jbg, nema sile da kvalitetan tim Armanija ima skor 0-3, malo je falilo i u Istanbulu da pobede one bedne prevarante. Stimara i Brajant ce popiti podosta banana od Samuelsa. Kad si krenuo su dvojkama, budi covek i odigraj na kraju bar H2.

opalio surovi pa ako neko hoce

17:45 Al-Ittihad to score in 1st half (1.40)
19:00 Neptunas - Olympiakos: 2 (1.20)
20:15 Mlada Boleslav to score in 1st half (1.62)
00:00 Columbus - Toronto: X2 (1.54)

(4.19)

Saudi Arabia, Basketball, Czech, NHL Hockey.

stavio 2 soma ima slika na stranici nego ne moze vise url sa fejsbuka...

nema sile da kvalitetan tim Armanija ima skor 0-3

Isto kao sto nije bilo sile da kvalitetan tim Valensije ima skor 0-3. Meni je Bajern kec isto.

Nikolas.
Padas na Bajernu jbg,

Tastatura ti se pokvarila dabogda. Uzeće Bajern žabare. Dobili su Panatinaikos i u gostima u Barseloni izgubili samo sa 2 poena, a Milano kod kuće za 15 poena razlike izgubi od Barselone.