Prijava

Slazem se, pitanje je da li cemo mi imati budzet i kad obezbedimo EL, a njima je maltene obezbedjen, iako ce ispasti i igrati Kup Tatjane Vojtehovski. Ali da je bila obrnuta situacija, vrlo moguce je da bi nasilno ugasili klub, ili uvalili svoja govna u upravu, kao u FK.

Kad je blaženopočivša kkcz (NE FMP)zadnji put uzela titulu?! Mi zadnjih 13 a pre toga 2 uzela Budućnost il beše jednu uzela... To bi otprilike značilo da sam bio mlađani student. Dvadeset jedna godina. A sad penzioner. Čitav moj radni vek se niste tituli radovali a i dobar deo penzionerskih dana. Da niste to što jeste možda bi mi pomalo i bilo žao...;-)

'98 smo uzeli zadnju titulu.
98/99 igrali Evroligu sa Divcem.

To bi otprilike značilo da sam bio mlađani student. Dvadeset jedna godina. A sad penzioner.

pa nismo mi krivi sto se ti nisi naradio

lolo

Nego, ta slika, njen donji deo je isečen, pa me zanima manjak znamenitih glava ili?

A sta kao trebao kalinica da ubaci?

ко зна ко је у другом реду, па је стеван исекао слику, лол.

Nije morao da seče sliku njen kreator i trebao je sve glave da zameni znamenitim, ili ipak nije mogao. lolo

Колико се сећам, такав је оригинал, нема другог реда.

Уосталом, нек ти одговори аутор 303854, он ваљда најбоље зна.

Stecane, dal si realan... Milena Dravic, ahahahaha.

Stecan kombinuje slike iz cuvene edicije jedno brdo dva univerzuma. Ako neko nije video orginal evo

http://s2.postimg.org/k69cuems9/mi_i_oni.jpg

Ipak ima osam glavudža. Majbed

Ja ne kapiram sto Kafka i Havier Bardem, i to na centralnim pozicijama? Isto tako ne kapiram kako vam olos kalibra Rsumovica ide u prilog?

vucicupederu

Stecane, dal si realan... Milena Dravic, ahahahaha.

Милена Дравић је добила награду за најбољу споредну глумицу у Кану и играла главну улогу у вероватно најзначајнијем југословенском филму, чисто да те информишем.

kako vam olos kalibra Rsumovica ide u prilog?

Видим, схватио си поенту... :лицедлан: