Prijava

Je l' se dešava još nekom odavde da se probudi ujutru sa pitanjem: "Zašto sam ja – ja?"

Ne mislim u smislu "Zašto sam ja student psihologije koji živi u radničkoj porodici u Srbiji?", već u smislu "Zašto sam ja ovaj pakosni kreten koji gleda na druge ljude kao da su đubrad?" Jer to sam ja. Ne znam da li je to došlo do izražaja u mojim postovima na forumu. Primera radi, ako sam u nekom društvu, kad pogledam druge ljude, vidim isključivo gamad. Ponekad je dovoljno samo da pogledam nekog i moja reakcija je u fazonu: "Bezmozgaška vrećo govana, što dalje od mene!" Imam svoj lični prostor, svoju malu teritoriju, živim u svom malom balonu (kao one osobe koje nemaju razvijeni imunitet, pa žive u balonu) i nikom drugom ne dam da uđe u njega.

Kad pogledam druge ljude vidim gomilu majmunolikih robota koji kao bespilotne letelice obavljaju zadatke bez ikakvog uvida u ono što rade. Ali žalim što tako gledam na stvari. Voleo bih vidim veliki druželjubivi svet pun srećnih ljudi koje jedva čekam da bolje upoznam – jer očigledno većina ljudi zaista tako gleda na svet. Znatan broj ljudi ide na mesta puna drugih ljudi, i umesto da imaju moju reakciju u stilu: "AAAAAARGH, užasni ste, umrite!", većina je ekstatična, super društvo, super mesto, super provod, jej, sve je sjajno-bajno!