Prijava

http://rs.n1info.com/a179899/Biznis/Stanodavci-najavlju-prestanak-izdavanja-zbog-poreza.html

Kako vam se ovo čini? Da li su podstanari u pravu sa ovim "isključuju nam struju deci, ne možemo im kuvati vareniku" ili su stanodavci bez razloga satanizovani? Pošto nas ovde ima dosta dođoša koji su bili ili su još uvek podstanari, kakva su vam iskustva sa gazdama? Ko je ovde u pravu?

Podstanar sam bio skoro deset godina, i koliko se sećam, sve su bili loši ljudi sa podjednako lošim stanovima. Kad sam bio studentsko govno, uvek mi neka baba bila gazdarica. Jednom, ko za kurac, gazdarica je bila glavna u skupštini stanara i maltene sam živeo sa cimerkom, jer svaki tren dolazila. A iskreno je velika muka podstanarska u Srbiji.

Zavisi odakle gledas. Izdajem. Sve popravke radim stanarima o mom trosku ako ih ima. Hoce neke bolje pakete interneta, tv-a, platim pola troskova. Ne uzmimam depozite posle odjave na kurvanjske fore. Imaju klimu, nov namestaj, svu tehniku. Ne dosadjujem ljudima, ne idem da ih obilazim.

A govana da ima-ima. Jebiga, kolko para tolko muzike.

Inace znam i podstanar kako je biti, ziveo kao podstanar davno (krace vreme doduse). Ne dao Bog nikom.

Bombas prosao sito i reseto, postovanje za coveka. Zvezdas sam al sam se najezio

cek, oce internet 20mbs umesto 10, ti platis pola razlike novog paketa ?

Ne brt, na primer ima pripejd internet sa 4 MB, hoce sad postpejd sa 50 MB, trosak uvodjenja, novi paket i ostalo. Racune mesecne ne placam naravno.

PROSEČNA SRBENDA
Bombas prosao sito i reseto, postovanje za coveka. Zvezdas sam al sam se najezio

Evo najlepse te molim, pokusaj da ne zaseres bar jednu temu u kojoj se pokusava doci do smislenog razgovora. nemoj biti debil

Од тројице, двојица до јаја.