Verovatno,najbolji glumac na ovim prostorima,ikad.Za Paju se prica da je bio toliko dobar glumac ,da je retko ponavljao scene.Reziseri su cesto kad im zaskripi scenario,zvali Paju da se pojavi u toj sceni kao sporedni lik i izvuce pricu.U nekim scenama,cak nije imao ni tekst.Glumci koji su radili sa njim,uglavnom su ga obozavali i kao coveka i kao velicinu koja je uvek htela da im prenese znanje.
Upoređivan je sa Žanom Gabenom, Spenserom Trejsijem, Orsonom Velsom, M. Simonom i H. Baurom, izdvajan kao neponovljiva ličnost, gigant jugoslovenske filmske glumačke umetnosti, Vujisić je svojom pojavom, izražajnim licem, diskretnom i ležernom glumom, te nekom elementarnom istinitošću znao nadograditi i loše scenarijske predloške.
Osobenjak posebne vrste (slobodno je vreme provodio na reci Savi, daleko od društvene i kulturne javnosti, nikada nije izgovarao tekst kako je napisan, nije prihvatao svoje materijalno učešće u filmu, neprofesionalnost, gubljenje vremena, svoj je rad naplaćivao odmah). Bio je glumac najšireg dijapazona i bez određenog „faha“, koji je mogao podjednako sugestivno igrati sve što odgovara njegovoj „robusnoj i pitomoj prirodi“.
Na snimanju ""maratonaca"",Bata Stojkovic nije hteo da snimi scenu kad ga Paja udara sa daskom po glavi.Paja uzme testeru i zasece dasku sa jedne strane da bi lakse pukla.Na sanimanju kad je trebalo da udari Batu ,okrece dasku na nezasecenu stranu i udara ga.Kad je Bata krenuo da kuka,Paja je krenuo svima da e hvali kako je cekao dvadeset godina mu napravi takav stos
Covek koji nikada nije glumio,vec je samo ziveo zivot pred kamerama
I uzivao u zivotu!
Legenda je na snimanju kamiondzija stvarno cepao rakiju i zato je scene snimao samo jednom jer posle vise nije bio u stanju da nastavi.
Genije, cudo od coveka i od glumca.Iako je glumio ko od sale, mrzeo je glumu, cak je znao da kaze kako su glumci mediokriteti.Postoje razne zanimljivosti iz njegovog rada na filmu: voleo je da pravi psine Bati Stojkovicu, mrzeo je Ckalju, uvek je zahtevao pravo, i to posebno pice, kakvo samo on voli,inace bi odbijao da snima, gde god da je snimao, uvek je imao svoju kafanu i kafanskog prijatelja.Obozavao je da se tuce, cak se tukao i sa kumom Dusanom Janicijevicem, a bilo je prilika da se potuce i sa rodjakom Aligrudicem.Sjajan glumac, upecatljiv svaki put, bilo da je sporedna ili glavna uloga.
E, moj Muzafere, drugi jebu, a ti se kupaj.
Jedno od najvecih imena naseg glumista i kafana.Zavrsio Akademiju al' zivotnu, smer:ispijeni kafanolog.Uza specijalizacija:rakija.Glumio je u mnogim izvrsnim ulogama od profesora do partizanskih boraca.Kruzi i vic o njemu:Takmice se Englez, Francuz i Pavle Vujisic ko ce da se bolje ispovraca.Sudija je svinja.Napije se Englez viskija, povrati, svinja gleda njegov rad, proba malo kaze nije lose:trojka.Najede se Francuz onog njihovog budjavog sira ispegla se ko nenormalan.Proba svinja ono..kaze nije lose, malo bolje od Engleza cetvorka.Doje red na naseg Paju.Trgne on pet sest gutljaja iz boce i grune da pegla:BLJAHHH!.Tek ce ti svinja:BLJAHHHH!
Paja je neprimenjiv u svakodnevnom govoru, rezervisan samo za specijalne momente.
Pavle je vrlo mladolik došao na glumačku akademiju, ali je upao na smer "Matore pijandure i probisveti koje život nije mazio". Mogao je da bira, ili to, ili samofinansiranje. O ovom drugom nije bilo govora, te je istog semestra, tada ne-pokojni Pavle počeo da uči. Počeo je od podočnjaka, nastavio sa telesnim mirisom i konačno diplomirao (a kasnije i doktorirao) na delirijum tremens glasu. Ima još takvih primera na glumačkoj sceni. Mirjana Joković se upisala na smer "silovane devojke, žrtve incesta i nasilja u porodici". Svi glumci koji su se na beogradsku Akademiju upisali posle 1992. godine, odreda su dopali na jedini smer koji tamo postoji - "urban, moderan mladić koji duva gandžu i sluša alternativni rok". Isti lik zadržavaju bez obzira na to da li glume u predsravi/filmu o Drugom svetskom ratu, o beznađu devedesetih, ili o srednjovekovnoj Srbij