Страх и трепет у Србији. Има их пар хиљада. Опасни ликови по градовима, а и селима. Носе све црно - црне цвикере, црне ципеле, црне комплете од главе до пете. Имају шмекерски осмех, возе се само у најбољим аутомобилима - од мерцедеса до опела - наравно, сви црни. Сви им се клањају, померају са пута, љубе им руке, обраћају се са ``ВИ`` без обзира колико их је на гомили и колико година имају.
Живе од старе славе много опаснијих ликова који су живели вековима пре њих. Једино заједничко што имају са њима јесте титула коју носе и боја одеће. Све остало нема везе са мозгом.
Људи у црном су иначе викенд шљакери, приватници најцрњег кова - немају радне књижице, не плаћају порез, али им држава уплаћује допринос за ПИО. Финансијска полиција не сме да промоли нос у њихове радње, а и ако дођу, могу само да се помоле и поклоне до земље, па запале на врата постиђени. Код њих сиротиња ради за сићу и мрвице, нико није пријављен, али се и даље не буне против газда. Шљака се баш онда када се и Бог одмара.
Зато се возе кола која спадају само у групу ``светог тројства`` - Мерцедес (отац), Опел (син) и Ауди (побратим). По квалитету кочија се познаје господин и његов финансијски статус.
Најбоље живе од туђе несреће - када други одапну или још горе - када се венчавају. Кажу да нема боље шљаке од сахране сина јединца - ту се лепо и поједе и понесе.
У последње време неки љубоморни злобници говоркају да људи у црном више воле дечаке од некада популарних прсатих плавуша и бринета.
Често их ословљавамо са ``оче``, мада у последње време, због живота које воде, све чешће их зовемо ``попови``, али неретко само зато што се римује са ``лопови``.
Они су антипод славним православним свештеницима у које су Срби полагали не само своју наду и веру, него и своје животе, као што су то чинили под Савом, Арсенијем, Василијем, Његошем, Ђујићем. Овима не би дали ни овцу на чување, јер иако је пост - за њих не важи оно што наводно проповедају.
Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.
Ако кажем дебелом лопову у опелу да својим понашањем вређа 20 векова нечије вере, то не значи да сам попут комуњара и сатаниста и да мрзим веру или вернике, већ само упирем прстом у сатанисте и комуњаре у мантијама и кажем: J'accuse!!!
U opelu - jesi li tu mislio na vozilo ili kulturno umjetnički program?
@paninaro Чар је управо у томе што може бити и Опел(о) и опело. Једно води другоме.
Da znaš da se slažem. Ni brade više ne puštaju kako valja i dolikuje, sve neke talijanke trimovane, moja brada pet puta veća od bilo koje popovske. Počkem im se u bradu.
Ма неки их уопште и не носе. Моја баба Живана има бољу браду од великог броја горепоменутих. Али пао сам у несвест када сам видео оног турбо владику Григорија ошишаног са тримованом брадом. Брате... Само му пирсинг на носу фали.
Svima bi ja stavio pirsing na dlanove, u spomen na osnivača i prvog prdsjednika upravnog obrora.
То није лепо што си рекао, али то је већ до тебе. Жалим.
Nema sad da se vadiš, prvi si počeo.
Не вадим се, прозивка је упућена лоповима, али ти идеш правцем да вређаш оне који су исправни (у овом случају Христ), а то ипак није ниво на који могу да се спустим.
Sram te bilo, Paninaro. Stvarno.
Zašto? Jer ne vjerujem u Boga?
DA, A ONDA NAS JOŠ I ISMEVAŠ!
Đe je taj Bog bio kada mi je zaista bilo teško? Sada, kada sam postigao mir ne mora da dolazi.
ON VIDI PROŠLOST, NAŠE GREHE, ALI I BUDUĆNOST. VIDEO JE TADA SVE ŠTO DANAS PIŠEŠ!
Agilni prosvetitelj. Bra'o.
Bez šale sada, gledao si bladerunner? Znaš onu scenu kada Roy zabija ekser u dlan? Baš bi volio da čujem neko mišljenje o tome, zašto je bašto bilo bitno da se prikaže.
Не, Плинаро, него зато што прозивка може да падне само између оних који се прозивају. Мало машиш поенту прозивке. Вагилни тролује, то је у реду, такав је пос`о, ни ја га не волим. Не верујем ни ја у Буду, Мухамеда или Шиву, али не бих се спуштао на увреде упућене њима. Дај да се ми прозивамо, то је фер и има смисла. Волим када људи умеју да се зезају, само треба имати елементрану пристојност.
Pa on tu i reprezentuje Isusa. Zato je bitno. U toj sceni bira da prašta, umesto osvete.
Naravljen od ljudi, grešnih, koji su ga i uništili na kraju. Čovjek ne može doseći taj nivo mira. Čovjek je prosto grešan. Odlican film.
Jedan od najboljih ikada, zaista.
I odakle tebi pravo da me ovako oslovljavaš?
To smeju samo oni koji su sa mnom ostvarili izvesnu intimu. ZNAJU ONI KOJI SU!