1. Narator

    Slavk0 2011-01-13 17:01:52 +0000

    Аудио-бог. Божанство са малих екрана и ниских радио фреквенција. Храпаво грло, гласне жице к'о шпаге за штрик и глас дубљи од бунара бабе Злате. То су његове квалификације, његова средства за рад и његови адути.
    Неки људи свој динар зарађују користећи главу, а опет, неки други људи тај исти динар зарађују користећи руке, ноге и "остале" екстремитете.
    Наш јунак за живот зарађује говорећи у микрофон. Ништа више и ништа мање. Никад дијалог, никад монолог. Само нарација.
    Е сад, није то "само" нарација. То би био крајње потцењивачки опис његовог радног места.
    Он збори. Он сажима и прожима одређену тему. Он чини гестикулације да би ушао у елемент. Он је тај баритон са дна каце који извлачи те дубоке тонове из петних жила.
    Ако ваља чему, ради на филмским форшпанима јер је, јелда, ту кеш. Ту и у документарцима. То људи воле да гледају. Ништа није занимљивије него церек хијена пропраћен к'о сида озбиљним коментаром наратора и кратким излетом у будућност у којој ће баш она импала жестоко да најебе. К'о жути, такорећи.
    Ако је пак леват или још увек неафирмисан, онда ради на радију. Без визуелног доживљаја, сналази се како уме. Без слике, нагласак је на звуку, на његовом гласу. И ту се врши природна селекција. Само најјачи опстају. И он ће, евентуално, ако дође до изражаја та неопходна дубина. Ако не, јебига, наставља радити рекламе за "Симпо" салон намештаја.
    И тако он, пролог у све то, седне, попије једно јаје, једну горчу са цукером, намести се пред микрофон, удахне дубоко и отпочне приповедање.

    "Африка. Север Конга. Непрегледна савана. Сушна сезона. Крда слонова су у потрази за ретким преосталим залихама воде а једна мала импала је заостала за својим крдом..."

    13
    99 : 11
  2. Narator

    Дејс! 2011-12-26 23:53:18 +0000

    Кењатор.

    Ово свитање се није могло видети сваки дан, било је посебно. Отишао је по њу својим бициклом, шмекерским звиждањем јој је дао знак да се искраде из кревета своје баке и крене са њим на пикник. Истрчала је са ћебетом и сендвичима. Пољубила га је у образ попут росе која је љубила маслачке на ливадама поред којих су пролазили. Прешли су на макадам, труцкање их није ометало у заљубљеним погледима. Били су далеко од града, сами и жељни слободе. Пролазили су поред предивног потока и она је пожелела да ту застану. Сложио се наравно, није желео да прекида њену срећу. Шкрипа ножице бицикла означавала је обележавање територије за пикник. Сунце је неуморно грејало и пожелели су да се окупају. Али она није понела купаћи, није смела да ризикује да пробуди баку. Солидарисао се са њом и први се скинуо. Погледао је тако да је и она то учинила. Завршили су наги у води која је расхлађивала њихова тела и велики апетит, за сендвичима наравно. Изашли су из воде, и неколико минута се немо гледали, мазио је њену косу, али његовој руци то није било довољно. Почео је немирно и неконтролисано да шара по њеном телу, што је судећи по обореном погледу, девојци одговарало...

    Он: Ај се јебемо?
    Она: Ајде!

    25
    100 : 15
  3. narator

    МАНКО КАПАК 2008-05-18 22:27:21 +0000

    Ili ti serator, covek koji je u stanju da prica satima bez ikakvih oscilacija u tonu ili boji glasa.Dovodi u stanje ocaja i bezizlaza svoje slusaoce.Stvara paniku medju ljudima da ce izlaganje vecno da traje.

    I tako magnetni kalem pod izrazitim dejstvom elektricnog fluksa i gravitacije utice na stvaranje materije u pramaglini naseg vremena...

    0
    26 : 3
  4. Narator

    magnificent steiner 2015-04-06 14:24:36 +0000

    Neortodoksalna tehnika debate najvišeg nivoa. Aproksimativna uspešnost 9/10. Reference: nema. Podjednaka važnost gestikulacija.

    Smatra se nečastivom od strane manje talentovanih govornika. Sastoji se u uzimanju uloge naratora potpuno trivijalnih podataka koji konvergiraju ka besmislenom preokretu. Zahteva kruženje oko sagovornika i naglašavanje odgovarajućih pojmova na uvo istom. Eksponencijalno povećava stepen agresije sagovornika. Pravo majstorstvo tehnike je održati agresivnost na tačnom nivou, na granici fizičkog nasilja.

    Žrtva - ...i kao što su službeni dokumenti, svedoci, licencirani stručni konsultanti i video zapis sa sigurnosnih kamera pokazali, pomerio si među za 2 metra u noći između 14. i 15. aprila ove godine.
    Maestro - Završivši izlaganje, nije uspeo da zadrži osmeh koji se promolji kroz guste domaćinske brkove. Niz naborano čelo, kapljica znoja krene se probijati ka spojenim nakostrešenim obrvama, kao spermatozoid njegovog oca kroz vaginu njegove majke, pomisli ponosno. Njegovi nesimetrični obrazi se zarume-
    Žrtva - Šta pričaš ludaku. Kakvi brkovi, jel si ti normalan? Ukrao si mi dva ara govedo jed-
    Maestro - Srce mu je lupalo glasno od uzbuđenja. Ali onda mu zlosutna misao prođe kroz glavu. Trinaest od šesnaest njegovih mogućih očeva su postali srčani bolesnici. Da li je i on nasledio srčanu manu? Šta ako je to aritmija? Angina pektoris? Teške misli ga umalo oboriše na zemlju. Srećom, u džepu mu je ostao nitroglicerin koji je ukrao babi da bi nasledio njive. To ga primiri na tre-
    Žrtva - Ti si budala. Hteo sam da rešimo ovo ko ljudi al sa majmunima se ne može. Tužiću te pička ti materina pa ćemo na sudu da se rasp-
    Maestro - Iznenada, potpuno neočekivano, oseti vrelinu na ekstremitetima. Vrelina se širi, raste, došla je čak do genitalija. Nije siguran da li je i njih zahvatila, jer ih je poslednji put osetio na sastanku Izvršnog Komiteta. Vrelina mu zahvata i torzo, toplota je nesnosna. Konačno shvati šta se dešava. ON SE TOPI!!!!! ON SE TOOOOPI! ZAŠTO SE TO DEŠ-
    Žrtva - JEDI GOVNA!!! UZMI TA 2 ARA CRKOTINO DA NE CRKNEŠ OD GLADI. NAPRAVIĆU 3 METRA ZID, NIKAD VIŠE NEĆEŠ DA PRISMRDIŠ MOM IMANJU, MAME TI GA NABIJEM!!!!
    Maestro - I tako ostaše samo gumenjaci od našeg junaka. Godinama kasnije će ovo obskurno mesto privlačiti suicidalne zanesenjake sa setom u očima.

    1
    10 : 7

Rekli o sajtu

Kad je pre nekoliko dana osvanuo naslov u dnevnim novinama „Željko Mitrović: Trovali su me“, na samoproklamovanom rečniku slenga vukajlija.com odgovorili su mu bez mnogo pijeteta: „Pa dobro, i ti si nas, i još to radiš“.

Ekonom:east Magazin · 03. Februar 2011.