Kreativan način na koji promućuran momak (protagonista naše definicije) koristi priliku da sebi i svojoj devojci pruži višeslojan bioskopski doživljaj...
1.prvih pola sata filma(odgovara dužini trajanja štrajkom skraćenog školskog časa) :
- Oboje sede relativno mirno,gledaju u platno,jedu kokice,grickaju semenke(pljuju ljuske ispred sedišta),razmene poneki šaptaj,kez i slankast poljubac...
2.film ulazi u 60ti minut :
-Inspirisan fantazijskim herojima sa velikim sekirama i zajebanim močugama(falusni simboli) i identifikujući se pomalo sa tim neprejebivim likovima iz filma,našeg protagonistu drma blag napad egzibicionizma,karakterističan za treći red balkona....
3. Lukavo vrebajući scene sa Frodom( petnaestominutne scene prenemaganja u kojima nastupaju talasi dosade),naš junak koristi priliku i predlaže devojci da prebaci perjanu jaknu preko njenog krila. Ubeđuje je kako će tako oboje bolje razumeti film:ona će znati kako se onaj predivan prsten oseća kad zavuku prst u njega, a on će saznati kako je mučenom Frodou!
4. U naletu umetničkog nadahnuća (i u nedostatku podesnijeg prostora za po'vatavanje) naši protagonisti zdušno kreću na posao,međutim do intelktualnog klimaksa i katarzisa ne stižu,jer - mali mu je prst...
napomena: Ovakva vrsta umetničkog doživljavanja filma,nosi rizik i zahteva veliku hrabrost,ali ne zbog egzibicionističkog elementa svega toga,već zbog prljavih ruku.
Na pitanje: „Ko je bio Mocart?“ duhoviti posetioci internet sajta Vukajlija, rečnik slenga, odgovaraju: „Svestrana ličnost. Čovek koji je komponovao muziku za Nokiu. Inače, bio je poslastičar i izmislio je Mozzart kugle. A voleo je i da se kladi...“
Danas · 06. Novembar 2008.