Prijava
  1.    

    Pucanj u čontaru

    Mjerna jedinica realnosti.. U video sigrama, nekad, ne i sad...
    Ne tako davno, čuj ne tako davno, reko bi čovjek da je Maks Pejn AS izašao prije cirka desetak ljeta, a ne prije skoro osamnaest istih.

    Elem, pre dolaska super moderne grafike i super glupe priče u svijet igara, nismo toliko obraćali pažnju na teksture, frejmrejtove, senke, voter reflekšne i ostale pičke materine od ulickavanja.
    Bio nam je potreban detalj da budemo prezadovoljni, a vi već pogađate koji; PUCANJ U ČONTARU, eto, ako metak leti i pogodi neprijatelja i on ugine u roku od odmah, igra je abnormalno realistična i ispred svog vrijemena je..
    Zašto je to tako, pa logično, ako te u stvarnosti netko pogoti metkom u čontaru, ti si 97,77 posto mrtav, kraj, topli pozdrav...
    Što se kaže, za sreću nam je potrebno malo.

    -Jesi igrao novi bol do maksimuma dva?
    -Jeste.
    -I je l' realno?
    -Kako misliš?
    -Pa kad :napravio pištolj od šake i uperio u čontaru:
    -Aaaaaaa, da, da, možeš čak i da iskriviš vrijeme.
    -A(?!)