Prijava

Umjesto uvoda, pogledajte ovaj klip koji sam upravo postavio na Youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=YoICAzt3W2E

Dobar je klip. Samo po ovome sto vidim, ja ne primecujem decu stariju od 12 godina. Svi su mi malesni :)

Колико си им платио да се скупе испред зграде? Па види се да никад пре лопту нису шутнули... ;)

Ja kreno nešto učit, a oni se deru dole ispred zgrade. Ne daju mi da učim. I meni u tom trenutku palo na pamet, mogo bi ih snimit. I tako nastade klip.
Inače, dernjaju se tako svaki dan.

ја сам ''у њиховим годинама'' (ако ови имају по 12, то значи пре пет-шест година) играо фудбал на ливади на једном брду, где је важило правило да онога ко шутне лопту тако јако да одлети у поток, ''набијемо'' на стативу а с пречком га лемамо по дупету...јој с каквим сам модрицама по леђима кући долазио...

Фотомонтажа!

Чекај бре. Како ће Босанац да користи компујтер? Знају ли они како то :П

Jes jebote, evo trebalo mi je 19 sati da ti odgovorim, nemam pojma kako sam uspio okačit to na Youtube ;)

nakon cesljanja foruma, nadjoh za shodno da ovde c/p savete klincima koje je dao bill gates... meni bilo bas zanimljivo..

Bill Gates speech: 11 rules your kids did not and will not learn in school

Rule 1: Life is not fair - get used to it!

Rule 2: The world doesn't care about your self-esteem. The world will expect you to accomplish something BEFORE you feel good about yourself.

Rule 3: You will NOT make $60,000 a year right out of high school. You won't be a vice-president with a car phone until you earn both.

Rule 4: If you think your teacher is tough, wait till you get a boss.

Rule 5: Flipping burgers is not beneath your dignity. Your Grandparents had a different word for burger flipping: they called it opportunity.

Rule 6: If you mess up, it's not your parents' fault, so don't whine about your mistakes, learn from them.

Rule 7: Before you were born, your parents weren't as boring as they are now. They got that way from paying your bills, cleaning your clothes and listening to you talk about how cool you thought you were. So before you save the rain forest from the parasites of your parent's generation, try delousing the closet in your own room.

Rule 8: Your school may have done away with winners and losers, but life HAS NOT. In some schools, they have abolished failing grades and they'll give you as MANY TIMES as you want to get the right answer. This doesn't bear the slightest resemblance to ANYTHING in real life.

Rule 9: Life is not divided into semesters. You don't get summers off and very few employers are interested in helping you FIND YOURSELF. Do that on your own time.

Rule 10: Television is NOT real life. In real life people actually have to leave the coffee shop and go to jobs.

Rule 11: Be nice to nerds. Chances are you'll end up working for one.

Хаха какви коментари горе. :)

nije ni čudo što je zgrno tolike pare sa takvom filozofijom

''Kao što vidite,e'o,deca se ipak igraju''. hahaha :D

e'o

Јовичићу, овај клип је нешто најкуље на Вукајлији што је скоро окачено. :)

Hahahhahhaha!

Klip je super!

Al' se igrajuuuu... Ubilo se. Šutiraju neku gumu napunjenu vazduhom u krug. Baš maštovito i podstiče kreativnost. (sarcasm alert)

Bolje da igraju igrice i vise na internetu. -.- Naučiće nešto. Engleski, ako ništa drugo.

Bas lep klip, raduje me.

Вид га ЈТУ што бацио коментар....опако....

FRAPANTNO

...крајње..

ppa i ja sam se ovako igrao

SOKANTNO