Prijava

такође познат као АкЦк и АЦ, је амерички Гриндцоре бенд који основан Њутн, Масачусетс 1988. Since its inception, the band has undergone a number of lineup changes, currently consisting of core vocalist Seth Putnam , guitarist Josh Martin and original drummer Tim Morse. Од свог оснивања, бенд је претрпео неколико измена линију, а тренутно се састоји од језгра певача Сетх Путнам , гитариста Џош Мартин и оригинални бубњар Тим Морзе. Known for its grindcore musical style and controversial lyrics, Anal Cunt has released eight full-length studio albums in addition to a number of compilations and extended plays . Познат по својим Гриндцоре музички стил и контроверзни Лирицс, Анални Цунт је објавио осам пуне дужине студијских албума поред броја компилације и проширен игра .

They have been categorized as grindcore , noisecore, and hardcore . The band is often referred to by their initials AC (often written as AxCx) due to the offensive nature of their name and censorship limits on some radio and publications, and many of their album covers simply display the initials AC However, the band has managed to subvert even this abbreviation by drawing these letters in a manner resembling an anus and a vulva . Они су били категорисани као Гриндцоре , ноисецоре, и хардкор . Бенд је често зову по њиховим иницијалима ПТ (често се записује као АкЦк) због офанзиве природе њиховог име и цензуре ограничења на неким радио и публикација, као и многи од њихових албума обухвата једноставно приказати иницијалима АЦ Међутим, бенд је успео да оборе чак и ова скраћеница од цртања ових слова на начин сличан ануса и вулве . Their early material contained no pre-written lyrics or music. Њихови рани материјал садржан без претходно писмено текстови или музика. Rather, the band developed a style which consisted of extremely loud, fast, and aggressive noise that was created entirely on the spot and was (by design) completely devoid of any actual music . Уместо тога, бенд је развио стил који се састојао од екстремно гласан, брз и агресивна бука која је у потпуности креиран на лицу места и био је (за дизајн) у потпуности лишена било какве стварне музике . Over the years, the band eventually shifted their style and slowly began to incorporate more riffs and pre-written lyrics into their songs. Током година, бенд је коначно померен свој стил и полако почео да инкорпорира више рифова и унапред написан текстови у своје песме. It wasn't until then that the band earned the reputation (at least via their recordings) for intentionally being outrageous and offensive. Тек тада је бенд зарадио репутацију (бар преко своје снимке) за намерно као нечувено и увредљиво. They recently released a "cock rock" album entitled Fuckin' A and will soon release one consisting of material similar to their old grindcore albums called The Same Old Shit . Они су недавно објавио "пенис рок албум под називом Фуцкин 'и да ће ускоро пуштање један који се састоји од материјала као своје старе албуме Гриндцоре под називом Стара Срање.

ja mislio neko jebanje, ono ništa...

hahahahhaha i ja buxno xD

Ne volim ta silovanja lirika, ono, da što više brutala, odvratnosti, gadosti, psovki i toga svega ubace. Ne sviđa mi se to nikako, kao ni njihove stvari.

Једна од најдебилнијих група икада... Готивим их!

http://www.youtube.com/watch?v=LC9RP2CSfpo

Људи углавном не капирају да се они спрдају.

http://www.youtube.com/watch?v=UE1W92ADORg
you fucking fag
you have a mustache
you hang around with men
and stare at thier ass

you're the gayest guy i've ever seen,you play on a softball team,you're the biggest fag i've
ever seen,you play on a softball team

your teams sponsored by a gay bar
and you've got team pride
too bad most of your team
all got a.i.d.s. and died

http://www.youtube.com/watch?v=UE1W92ADORg
you fucking fag
you have a mustache
you hang around with men
and stare at thier ass

you're the gayest guy i've ever seen,you play on a softball team,you're the biggest fag i've

you fucking fag
you have a mustache
you hang around with men
and stare at thier ass

Znači ništa od seksa. I mene ste navukli...

Ma kakav sex ,ovo je bre art noise :)

Znači ništa od seksa. I mene ste navukli...

:(

ja bih ipak da se ovdje nesto pocne jebavati. Sta vi mislite?

Ja sam napisao definiciju "Busty blonde asian milf anal" pa su obrisali a ovo dozvoljavaju po Forumu... Bruka....

Sad ću legalno sa jutubeta da vam pošaljem link- muzički video spot sa jebanjem ....jebo vas jebanje :))

eo sexa...mada sam otvorio :novu temu: al neka se nađe i ovde ...

http://www.youtube.com/watch?v=rvCo2uVG7YQ

Picnic of love im je najbolji album.

obožavam ih, ali ne volim da ih slušam, previše im je gej muzika, inače na fb-u sam između imena i prezimena dodao AxCx. Ko prati ovu temu je gej :)