Сва музика која добар део своје популарности заснива на томе да се њени ( недорасли) фанови осећају добро "тамо доле". Експлоатисање деце која су први пут провалила Десанку, и експлоатисање новчаника њихових родитеља. Мада добар део деце прерасте своју опсесију, увек остану неки велики дечаци и велике рибе који настоје да имитирају лајфстајл својих аутотјунованих идола, што често резултира трагикомедијом. Потенцијални кандидати за Дарвинове награде.
Примера оваквих псеудоуметника има много, и уверен сам да свако од нас може да наброји бар троје. Одбијам да их именујем овде, да не бих случајно проширио њихову малигну популарност.
Kad je pre nekoliko dana osvanuo naslov u dnevnim novinama „Željko Mitrović: Trovali su me“, na samoproklamovanom rečniku slenga vukajlija.com odgovorili su mu bez mnogo pijeteta: „Pa dobro, i ti si nas, i još to radiš“.
Ekonom:east Magazin · 03. Februar 2011.
DOLE, GDE SU SUZNJI RASPADI I DROLJE! +