Kreativan način na koji promućuran momak (protagonista naše definicije) koristi priliku da sebi i svojoj devojci pruži višeslojan bioskopski doživljaj...
1.prvih pola sata filma(odgovara dužini trajanja štrajkom skraćenog školskog časa) :
- Oboje sede relativno mirno,gledaju u platno,jedu kokice,grickaju semenke(pljuju ljuske ispred sedišta),razmene poneki šaptaj,kez i slankast poljubac...
2.film ulazi u 60ti minut :
-Inspirisan fantazijskim herojima sa velikim sekirama i zajebanim močugama(falusni simboli) i identifikujući se pomalo sa tim neprejebivim likovima iz filma,našeg protagonistu drma blag napad egzibicionizma,karakterističan za treći red balkona....
3. Lukavo vrebajući scene sa Frodom( petnaestominutne scene prenemaganja u kojima nastupaju talasi dosade),naš junak koristi priliku i predlaže devojci da prebaci perjanu jaknu preko njenog krila. Ubeđuje je kako će tako oboje bolje razumeti film:ona će znati kako se onaj predivan prsten oseća kad zavuku prst u njega, a on će saznati kako je mučenom Frodou!
4. U naletu umetničkog nadahnuća (i u nedostatku podesnijeg prostora za po'vatavanje) naši protagonisti zdušno kreću na posao,međutim do intelktualnog klimaksa i katarzisa ne stižu,jer - mali mu je prst...
napomena: Ovakva vrsta umetničkog doživljavanja filma,nosi rizik i zahteva veliku hrabrost,ali ne zbog egzibicionističkog elementa svega toga,već zbog prljavih ruku.
Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.
Deutsche Welle · 29. April 2011.