Šekspirovska dilema mučenika koji je zatekao lopova kako mu obija stan ili auto.
- Ijao, pogle' mamlaza! I šta ćemo sad?? Da mlatim, normalno! Hehehe, lepo zvuči, ali stani malo, razmisli. Školovan si čovek, kulturan, razumeš se malo u zakon koji je baziran na uzvratiti istom silom, pa pažljivo razmotri opcije. Umlatim ga, on me tuži jer nije on mene prvi napao i? Najebem pred sudom gore nego za razvod. Da promislim malo bolje o onome "... il' ne biti", koje su mi tu mogućnosti. Dakle:
a) zovem muriju. Time dobijem krompir jer je brava jeftinija od njegove dnevnice. Ne jebu to da rade.
b) sačekam da završi svoj pos'o, pa onda zovem muriju, pristavim kaficu (a i to pod uslovom da mi ne drpi ni džezvu ni šporet) i napravim popis inventara koji mi je odneo, možda to malo i začinim. Ne kršim zakon, to je OK, ali trpim štetu, a murija često ne može da nađe ni kurvu u javnoj kući pa je pitanje kako bih prošao. Nesigurna investicija.
c) pustim ga da upadne unutra i popakuje šta ga zanima, pa ga onda zatvorim sa svim tim i zadržim dok panduri ne dođu. E, kurac i to, samo panduri imaju pravo da "liše slobode", ovo bi moglo biti protivpravno i opet samo mogu da ga dudlam sam sebi. Jebiga, ne trpi država konkurenciju. Autogol i to. Mislim da ću odabrati opciju koja je pod
d) pustim ga da odradi sve, pratim ga ili se već nekako snađem da saznam ko je i gde živi, pa ja odem tamo i obijem njegovu kuću. Sve po zakonu jer sam mu uzvratio istom merom, vratiću svoje stvari i još možda ponešto i zaradim, a nije loše ni što ću i ja moći bar jednom u životu da iskusim kako je to kad te zakon, za promenu, štiti.
Osim velikih istorijskih i nacionalnih zabluda, podložni smo i onim „sitnijim”, ali koje nam određuju svakodnevicu. „Ne valja da se sedi na kućnom pragu, posebno kad grmi”, „Hleb od 500 grama je opšteprihvaćen pod nazivom kilo hleba”, „Ne valja da se zviždi u kući, to privlači miševe”, „Ne valja da se otvara kišobran u kući”, „Žvakanje žvaka može da deformiše vilicu”, „Ma koliko vruće i zagušljivo bilo, ne otvarati prozor, ubiće promaja”, navode na popularnom internet portalu „Vukajlija” niz sujeverja i zabluda našeg naroda.
Politika · 31. Januar 2011.
sranje
U onom filmu liar liar onaj lopov se u krađi povrijedi na nož i tuži familiju koju je pokrao. I nešto mi govori da je to istina +
Možda i jeste, videćemo. Zahvaljujem iskusnijem autoru na konstruktivnoj kritici komentarom.
Nije on tebi rekao da je definicija sranje već mu se, nakon sto je procitao primjer, iz grudi oteo uzdah saosjećanja. I ja, kada mi neko prica neku tuznu pricu u sebi, ili naglas, kazem SRANJE!
AAAAAAAAA! I ja k'o pandur, dugačak fitilj...
Malo više vjere u ljude, kolega :-)
E, jesam post'o mizantrop, 'bo me ko me napravi :)
Пре 2 месеца сам имао сличну ситуацију: један тип (око 35 година) ми је мазнуо телефон, али није био довољно брз - смотрио сам га. Слична дилема као у примеру, једино што сам имао неке конце на левој шаци, тако да сам батинање отписао у старту (мада, једна шамарчина је могла да падне). На крају сам га само напсовао.
Сума сумарум, кило катрана и кеса са перјем нек' буду при руци, за то не можеш да робијаш. +++
Maskiraš se da ne misli da si gazda stana. Onda ga onesvestiš i prijaviš da je nepoznati čovek u kritičnom stanju u tvojoj kući. Za alibi je uvek kum tu.
+