Prastari avangardni apsurd zakona fizike većine video igara čije poreklo i prvo pojavljivanje nije potpuno sigurno.
Nema apsolutno veze što predstavlja potpunu fizičku nemogućnost i što je u celoj igrici, sa letećim demonima, džinovskim paucima koji bljuju vatru, nindžama sa mačevima umesto ruku, nogu, očiju i svih ostalih delova tela, verovatno baš to najnerealnija stvar, ali igrica u kojoj karakter ne poseduje sposobnost da se odbije od nevidljive platforme pod nogama u sred vazduha da bi napravio još jedan skok i time prešao ključni deo nivoa, jednostavno ne može biti dobra.
Lik ulazi kod druga rano ujutro u 12 sati.
Teodor: Šta radiš to od ranog jutra bre?
Uroš: Igram Star Wars - KOTOR 2
Teodor: Kakav KOTOR?
Uroš: Knights Of The Old Republic 2. I spava me ovo mesto, ne mogu da pređem na drugu stranu nikako.
Teodor: Pa vidiš kolicka je to razdaljina, nema 10 metra, ti si Džedaj, dupli skok i preskoči.
Uroš: Nema ovde skok.
Teodor: Nema dupli skok?!?
Uroš: Nema skok uopšte...
Teodor: (Okreće se i izlazi napolje)
Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.
Deutsche Welle · 29. April 2011.
Nije bolesnija al' volEm KOTOR i 1 i 2
+
Ma neeeeee, mislio sam na prethodnu bolesnu, a ne prethodnu izbačenu :D
S tim što si već vido prethodnu bolesnu :-)
meni je prosto nenormalno kad nema tog duplog skoka, onda ne treba uopšte da postoji opcija skakanja da bih se navikla :D
Odlicna defka. A KOTOR je zakon, iako nema skoka :) +
TATIC
meni je prosto nenormalno kad nema tog duplog skoka, onda ne treba uopšte da postoji opcija skakanja da bih se navikla :D
CITAT
Odlicna defka. A KOTOR je zakon, iako nema skoka :) +
Skroz tačno :)
Malo sam sjebo ovo citiranje, no dobro.