
Stari crtać mađarskog porekla o smotanom baksuzu. Gustav je začetnik emo kulture i toliko je kul i antimejnstrim da nije ni darker, već potkultura svake moguće potkulture obučena u sivo. Kao takav, ostavio je trajne posledice na devojke koje su ga gledale.
- Ona se samo loži na mukice, sapleti se na sred stepenica i rokni dole i ima da ti priđe odmah, ali nemoj da se žališ, već samo složi mučeničku facu i gotova je. Obuci nešto sivo, da odiše time da si ti u bedaku, neshvaćen i žrtva sistema.
- Ma to je taj tip devojaka koje su previše gledale Gustava kad su bile male. Nek se lomi onaj ko joj dao to da gleda.
- A ona mene udavi pričom o veltšmercu, sluša EKV, kida se na njih, oplakuje siročad u Africi, mumla neartikulisano...
- Pusti joj Gustava i beži što brže možeš.
Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.