Je osoba koja ne žuri. Merači vrijeme, predomišlja se, konstantno prerađuje utvrđene planove. O postavljenim rokovima vodi računa, koliko kurva o radnom vremenu.
Frensis Ford Kopola je snimajući '' Apokalipsu danas'' , probio sve rokove i produžio snimanje filma za dvije godine. Kod ostalih Kopola, uspjeh nije zagarantovan.
A i kopola, b'ate.
I
-Još samo dva ispita. Matematika četiri i otpornost materijala. Sledeći semestar završavam. Konačno.
- Kopola ti, striko. Pa zajedno na diplomsko da idemo, a?
II
- Stani, stani samo da vidim s koje je strane ispupčenje. Kako ovo bi? Aha, lubrikant je s ove strane. Hehe, ne znam šta mi je, nikad nisam imao problema s ovim, hehe.
- Kopola, neće moji brzo kući.
III
- Frensise, Džon Milijus na telefonu. Stoje mi na jajima ovi penali iz studija. Kako ide to snimanje? Oće li kraj brzo?
- Džone, našao sam Indijance. Mada razmišljam da promijenim scenario malo. Nekako mi je vodnjikav kraj.
- Mijenjaš ga evo već petinu decenije. Frensise Kopola, Kopola, ionako su većinom tvoje pare.
Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.
Deutsche Welle · 29. April 2011.
Vrh +