Prijava
  1.    

    Prizivanje duhova

    Način da svi iz društva saznaju u koga ste zaljubljeni.

    Obred se vrši na sledeći način: društvo poseda u krug, na papiru se nacrta duh i oko njega se šestarom ucrta kružnica, oko kružnice, slova od A do Š, brojevi od 0-9 i naravno neizostavni "da", "ne" i "možda". Igla kroz koju je prethodno provučen konac zabode se u centar kruga i igra počinje. Osoba drži konac a igla se kreće po inerciji i po inerciji će potrefiti baš polja gde su "da", "ne" i "možda" opcije. Ono što igla neće potrefiti po inerciji biće plod mašte osobe koja drži konac. Kulise su naravno zamračene, jedino je svetlost sveće dozvoljena. Duh takođe ima nekoliko svojih nepisanih pravila:

    1. Ne sme da se proverava ni na koji način; ako ga pitate koliko je sati ili kakvo je vreme napolju, može da se rasrdi, ostane vam u kući i pravi belaja

    2. Ne smete da se smejete ako "izvali" nešto smešno npr. da se zove Mirko Papučić, to dokazuje da ste neozbiljni i da mu ne verujete, opet može da se rasrdi i ostane vam u kući

    3. Najviše voli da odgovara sa "da", "ne" i "možda".

    A: ajde, ajde pitaj ga nešto! Meni uvek pogodi.
    B: (bojažljivo) Dobri duše da li me Marko voli?

  2.    

    Prizivanje duhova

    Može u kafani, kafiću ili kod kuće, bitno je da ima više od jednog pušača za istim stolom i jedna piksla na istom. Kako ko hoće da otrese pepeo, privlači pikslu k sebi i time ona pređe veću putanju od Jugića.

    Pušač 1: I tako ti ja tumaram kroz šumu sa Strigvirom, kad naleti Bara niotkud(privlači pikslu), uključio prvu i trči na gornji lejn, pa mu sevnem ulti...
    Pušač 2: Uuuuu, kapiram da je crk'o dok je skapirao šta se dešava (privlači pikslu na suprotan kraj stola).
    Pušač 3: (Privlači pikslu k sebi) Zar ga ne zaustavi taj ulti dok trči?
    Pušač 4: A što jedete kad ne morate, ne prizivajte mi tu duhove tom pikslom! (Razjaren, stavlja pikslu na centar)