Kultna radio emisija Milovana Ilića Minimaksa (nadimak je dobio po radio emisiji, koju je prethodno uređivao i vodio), koja je emitovana 23 godine, na Drugom programu Radio Beograda, nedeljom, tačno u podne kako se i zvala, pa otuda skraćenica Tup-tup (“uvek nedeljom, nikad’ subotom”, kako je glasio jedan od čuvenih džinglova). Emisija je trajala 2 sata, od 12 do 14h, što je ljubiteljima radijskog humora izazivalo problem, jer se drugi sat emitovanja emisije poklapao sa takođe kultnom emisijom Indeksovo radio pozorište, koja se emitovala nedeljom od 13h do 14h na Radiu 202.
(Dovitljiviji slušaoci su ovaj problem premošćavali tako što bi odslušali Tup-tup, s tim da bi u 13h na drugom, obavezno radio-kasetofonu, snimili emisiju Indeksovaca. Na taj način mnogi su poput moje malenkosti formirali poprilično dragocenu kolekciju emisija Indeksovog radio pozorišta.)
Zaštitni znakovi emisije Tup-tup bili su: vicevi bez veze, Žika Obretković, i gospodin X . Emitovanje "priloga" sa poslednjom dvojicom, a posebno se to odnosi na Žiku, su prvi primeri ismevanja mentalno zaostalih ljudi, što je kasnije prekopirao Saša “Grand” Popović. Takođe u emisiji su promovisane neafirmisane pevačice narodne muzike, poput Lepe Brene, Lepe Lane, ili Snežane Babić koju je Minimaks krstio kao Super Sneki. Iz prethodno navedenog se može zaključiti da je pomenuta emisija bila daleko od idealne, ali za “ono vreme” prilično revolucionarna, naravno uz neophodnu veliku hrabrost autora .
Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.