Prijava

da znam ne bi pitao :P :D

zna neko gde ima da se kupe ona govna za trbušni ples? bilo šta samo da ima veze s tim
hitno hitno hitno pitanje života i smrti

STA JE BREEE!! STA JE BRE KURATORE KOME TI PRETIS JEBEM TE USTA!!!!!

BANUJTE OVOG LUDAKA NAJGOREG!!!

nisam raspoložen za loše trolove al ajde da ti učinim

ŠTA BRE TI KOME JA ŠTA KURAC? ZNAŠ DA MENE ZOVU TRICEPS?

koja govna? kostimić?

pa ja boije ne znam xD samo ovako

Brate ja imam govno al nije baš za trbušni ples, cena 2000.

PSUJE TI MAJKU A TI CUTIS???????????????????

kurator
zna neko gde ima da se kupe ona govna za trbušni ples? bilo šta samo da ima veze s tim
hitno hitno hitno pitanje života i smrti

bilo ranije u india shopu na zelenjaku kod stanice 95 65 prekoputa meka, a ako nema tu (videla sam prošle god) overi ostale india shopove

hahaha rasni to ćemo se dog kad budem pazario za svoju dušu, ovo je za poklon.
kosmopolita pa kažem govna, jer stvarno ne znam šta je šta tu, ali bilo šta vezano za to, suknja marama neke perle diskovi ne znam. guglam sad ništa mi ne izlazi normalno

e putinka, to je fino, idem sutra do grada svakako. ne znam ti ja te indija šopove, al sad m i reče keva za gleruju maska u vlajkovićvoj. kaže ima svačega u orijent gasu pa možda i toga

nemam vremena sad da se jebavam preko kupinda, otićiću do te galerija pa navataću nešto, ne mora nužno za trbušni biti. a i čekiraću taj indija šop. hvala svima od srca, a najviše rasnom poyyy

imaš u delta sitiju, drugi sprat, u balkanskoj u prolazu kod ideje, u prizrenskoj, u vojvode stepe pored super vera, u takovskoj između skretanja za svetogorsku i glavne pošte, na ćošku trga i bulevara despota stefana... malo li je :)

jebem ti šta je tih šopova, nisam izvalio nijedan

Da l bi se na ovom moglo zaraditi šta, eventualno da se ovom što prodaje pobije cena još malo. Jbg gledam one američke sakupljače
https://www.kupindo.com/Kinder-i-PEZ-figurice/26932793_GARFILDI-KOMPLETNA-ITALIJANSKA-SERIJA

Ima li neko neku od ovih knjiga ili zna gde ima da se uzmu, pošto u biblioteci nema skoro ništa? Ili ako ima neku pdf verziju ili slično.

A Distant Mirror: The Calamitous 14th Century - Barbara W. Tuchman

Guns, Germs, and Steel: The Fates of Human Societies - Jared Diamond

A People's History of the United States - Howard Zinn

The History of the Decline and Fall of the Roman Empire - Edward Gibbon

Lies My Teacher Told Me - James W. Loewen

Genghis Khan and the Making of the Modern World - Jack Weatherford

Europe: A History - Norman Davies

The March of Folly: From Troy to Vietnam - Barbara W. Tuchman

Collapse: How Societies Choose to Fail or Succeed - Jared Diamond

From Beirut to Jerusalem - Thomas L. Friedman

The History of the Ancient World: From the Earliest Accounts to the Fall of Rome - Susan Wise Bauer

A World Lit Only by Fire: The Medieval Mind and the Renaissance: Portrait of an Age - William Manchester

The Gifts of the Jews: How a Tribe of Desert Nomads Changed the Way Everyone Thinks and Feels - Thomas Cahill

The Making of the English Working Class - E. P. Thompson

Medieval Civilization 400 - 1500 - Jacques Le Goff

The Crusades: The Authoritative History of the War for the Holy Land - Thomas Asbridge

Crucible of War: The Seven Years' War and the Fate of Empire in British North America, 1754-1766 - Fred Anderson

Your Inner Fish: A journey into the 3.5-Billion-Year History of the Human Body - Neil Shubin

A History of God: The 4,000-Year Quest of Judaism, Christianity and Islam - Karen Armstrong

Studies in the Origins of Early Islamic Culture and Tradition - Michael Cook

Srbi pre Adama i posle njega - Radivoj Radic

Why People Believe Weird Things: Pseudoscience, Superstition, and Other Confusions of Our Time - Michael Shermer

The Demon-Haunted World: Science as a Candle in the Dark - Carl Sagan

Flim-Flam! - James Randi

Bad Science - Ben Goldacre

Nonsense on Stilts: How to Tell Science from Bunk - Massimo Pigliucci

Outliers: The Story of Success - Malcolm Gladwell

A Billion Wicked Thoughts: What the Internet Tells Us About Sexual Relationships - Ogi Ogas

The Believing Brain: From Ghosts and Gods to Politics and Conspiracies: How We Construct Beliefs and Reinforce Them as Truths - Michael Shermer

Bad Astronomy: Misconceptions and Misuses Revealed, from Astrology to the Moon Landing "Hoax" - Philip Plait

Breaking the Spell: Religion as a Natural Phenomenon - Daniel Dennett

Misquoting Jesus: The Story Behind Who Changed the Bible and Why - Bart Ehrman

Suckers: How Alternative Medicine Makes Fools of Us All - Rose Shapiro

Jesus, Interrupted: Revealing the Hidden Contradictions in the Bible - Bart Ehrman

Letters to a Young Contrarian - Christopher Hitchens

A Universe from Nothing: Why There Is Something Rather than Nothing - Lawrence Krauss

The Hidden Reality: Parallel Universes and the Deep Laws of the Cosmos - Brian Greene

The Quantum Universe (Why Anything That Can Happen, Does) - Brian Cox and Jeff Forshaw

The Particle at the End of the Universe - Sean Carroll

The Structure of Scientific Revolutions - Thomas Kuhn

Ima na torentima sigurno bar četvrtina