Prijava

Sto ti je dete gej uzasno pametno i prilicno kul i gledas ga onim ocima, ti radis to.

Najjezivija lobanja na sajtu. Ubedljivo

Apocalypse Now- majstorija, nema tu sta.. Sad kapiram zasto neko rece kopolin najbolji film (mislim da je prov), mada se nikako ne slazem ipak je Kum nedodirljiv jbg, ali sad ga ne gledam kao ludaka kada kaze to. Brando maestralan i sve scene sa njim genijalno snimljene, duvala nisam prepoznao jbt kakav lik kilgora, lorensa fisburna, denisa hopera i harisona forda nisam ni provalio jbt, carli je isti mladi martin.. svi maestralno odradili posao
gledao sam redux verziju, to je extended cut valjda ili sta li i moram se sloziti sa ovime u vezi dodatih scena

-I like the extra footage of Col Kilgore, but having Willard steal his surfboard and then laugh with glee like a frat boy was totally not in his character and it was best left on the cutting room floor.

-The playboy bunnies extra scene is beyond ridiculous. It wasn't even inserted into the movie correctly. One minute it's a sunny day Willard is reading Col. Kurt's letter to his son and looking at a photo of Kurtz, and then suddenly it's raining and they come across the army camp. Willard offers two drums of deisel fuel in exchange for sex for the boys on the boat. Again..totally out of character for Willard, and completely unbelievable as a whole. Theres a five minute awkward scene with the men and the bunnies and then FLASH their back on the boat again, it's not raining anymore and Willard is staring at the same photo of Kurtz again, terrible editing!! Afterwhich is the scene where they come across the Vietnamese supply boat and kill the passengers. The impact of this scene is taken away as the motivations of the crew are not as understandable anymore. Also when Willard kills the injured Vietnamese woman because he's in a hurry to get moving, makes no sense now. He wasn't in too big a hurry in the previous scene having made the deal for the men to have sex with the bunnies????

-The French Plantation sequence is too looooonngg. Willard (at their dinner table) asks why the family is still in Vietnam, to which he gets a TWENTY MINUTE answer by everyone at the table as they yell back and forth at each other. He then SUDDENLY ends up with this French woman while the soundtrack spews very sappy music. I was wondering what happend to the movie during this entire sequence....the river....the war....colonel Kurtz???? After watching this awful sequence I said to myself "the horror, the horror".

-The extra scene with Brando reading Time Magazine is also pointless. Also seeing the Kurtz character in broad daylight, instead of the shadowing figure that we were limited to in the original version takes away his foreboding.

sve u svemu doktorski posao svih ukljucenih i pravi klasik

Evo odoh sad, mirne snove zelim deki o/

Apocalypse Now- majstorija, nema tu sta.. Sad kapiram zasto neko rece kopolin najbolji film (mislim da je prov),

Ja sam to sigurno par puta rekao. Za Prova nisam siguran.

True romance ima par dobrih momenata i to je to jebite se sto hvalite neka sranja tako sam i reventanta odgledao. Jos dva sata jebena traje navijao sam da toni rokne kurvu da se zavrsi sto pre

Mislim ok je film kad bi ja to ocenjivao dao bi mi 7,8/10 ali kad toliko nahvalite nesto ocekujem 9,5 minimum

True Romance - jedan korektan akcioni-krimi film.
Sedmicu sam dao na imdb, tamo ima osmicu ukupno. Znači, imao bi 8,0000000000237 inače.

Reme secam se da ti volis kuma pa sam se nadao da je prov u pitanju :/

Pa volim Kuma, ko kaze da ne volim. To sto smatram Apokalipsu vecim filmom ne znaci da ne smatram i Kuma ogromnim. U svakom slucaju sada ne mogu da rzmisljam koji bi mi bio na kom mestu liste najboljih. Ali svakako i jedan i drugi moraju na njoj da se nađu.

Ovi sto Romansi daju sedmicu se bas ne razumeju u filmove.

Sto bi rekao Prov, umetnost jednostavnosti.

Ali Goran92 ahahahaha Goran muhahaha

Melvilov Samuraj je klasik. Mada, Delon ima tu auru da svaki film u kom je bude delo za sva vremena.

http://www.imdb.com/title/tt0069947/?ref_=ttfc_fc_tt - Jedan od najboljih političkih i špijunskih trilera ikad. Devedesetih je urađen rimejk s Vilisom, Girom i Poatjeom, ali nije ni prići ovom.
9+/10

A što se Apokalipse tiče, ona je podjednako Kopolin film koliko i Milijusov (scenarista). Tog istog Milijusa su Skorseze i Kopola nazivali, a i dalje ga smatraju, najbitnijim stvaraocem Novog Holivuda. Testosteronska nabijenost, pišanje po političkoj korektnosti, krvava eksplicitnost i još mnogo toga ne bi bilo da je scenario radio neko drugi osim Milijusa. Čovek je teški konzervativac i desničar, i pored toga je uspeo u Holivudu, koliko toliko.