Prijava

Kako sam proveo letnji raspust

Letnji raspust je možda najveća radost školaraca. A i profesora još više. Kada kalendar neopaženo pređe na drugu polovinu juna, svi dignu sve četiri u vis. Nema propitivanja, domaćih, učenja, izlazaka do 2 i ostalih zabrana i granica. Sve je otvvoreno kao autoput kroz Evropsku Uniju.

Sećaću se tog letovanja i kad kao penzioner budem pušio lulicu u starom olupanom čamcu na Savi. Prvo letovanje s društvom je nezaboravno lajferisanje. I jeste bilo, ali ne baš u pozitivnom kontekstu. Pošao sam na put sa mojim društvom i još pre polaska, krilatica letovanja je smišljena. ''Idemo da pijemo, da jebemo, da se drogiramo, kupamo i žderemo''.
I gde ćemo? Zna se. Grčka, Zakintos. Idemo u pohod na luku u Jonskom moru.

Pre mora su se neki ortaci nabudžili, vredno vežbajući svoje telo. Mene je bolelo uvo, jer znao sam da neću ništa jebati i nisam se trudio da nabacim definiciju. Izgledao sam ko ofinger, kao nezreli osmak. Nisam imao ni trunke mišićne mase, samo žile.Prvi dani su najbolje prošli. Odlazili bismo na plažu oko tri, pili pivo na plaži iz ledenih kibla, večerali u različitim restoranima. Potom smo odlazili u sobe i utvrđivali budžet sa kupovinu pića. Opijali bismo se dosta kasno, oko pola jedan u sobama, pa smo odlazili u klabinge obučeni u Beneton i Zarine košulje. Doduše ne uvek, zato što smo igrali magarca u obliku skok-šuta u vodi. Onaj koji izgubi je oblačio sandale sa belim čarapama i odvratne majice sa šljokicama i kosturskim glavama u klabing. Svako veče smo startovali ribe, što je bio glavni cilj letovanja-jebati! Do polovine letovanja, samopouzdanje je raslo, da bi postepeno počelo da opada. I tih dana smo otkrili travu. Probao sam skank. Nije bilo reprezentativno iskustvo, nijednom me nije dirnulo. Nisam ga koristio posle zato što mi je bio sranje.
Povraćao nisam tokom celog letovanja ali svako veče sam bio dobrano pijan. Vodka-energetik-fanta je bio eliksir mladosti koji smo s uživanjem pili.

I tako pijan, jedno veče sam dobio batine. Zbog ribe, filmski. Primicao se dan polaska, a ja sam iza sebe imao 13 fejlova. Nijednom nisam uspeo, valjda što sam nosio naočare i izgledao ko Hari Poter u petom nastavku. Vraćao sam se u sobu sam, izmučen gužvom i nedostatkom vazduha u klubu. Grupa napaljenih Grka je pokušala da zlostavlja jednu Srpkinju na praznoj plaži dok se vraćala iz klabinga. Hteo sam da izigravam Robin Huda i heroja ulcie i pritrčao da je odbranim. Jedino što sam uspeo je bilo da opalim dobar levi kroše glavnom seljaku. Onda sam završio svoju ulogu. Dobio sam posekotinu od noža po ruci, nekoliko masnica po telu, razderotine po kolenima i laktovima, pocepana usta i krater ispod oka. Grci su zaboravili na ovu devojku dok su me savijali od batina.

Prišla je nečujno dok se more talasalo na mesečini i kao Kosovka devojka stavila mi glavu u njeno krilo. Već sam joj uprljao haljinu krvlju iz nosa. Video sam joj lice i suze. Odjednom sam se nasmejao. Bila je opako lepa, baš moj stil. Imala je kestenastu braon kosu koja je padala preko ušiju i uvlačila se u veliku pletenicu, krupne smeđe oči, tanka usta, crvenilo na obrazima, mali, prav nos. Flaša nekog viskija se stvorila pored i cugnuo sam malo. ''Zašto si tako hrabar, ludače jedan?''
Muda su mi porasla. Što od šutiranja u genitalije, što od samopouzdanja. Znao sam da ću da je smuvam, ili ona mene, znao sam to. Iako mi to nije bila primaran cilj i uopšte nisam razmišljao o tome kad sam se suprotstavio napasnicima, shvatio sam da je ovo neka kosmička pravda. Danica je bila moja.
Pocepala je deo haljine i vidala mi rane, brišući mi krv sa face. Pukle su mi naočare ali sam je nekako dobro video. Plakala je i obasipala me strasnim poljupcima u isto vreme. U sebi sam se smejao i mislio na reakciju drugara nolajfera kad se vratim u sobu. Opet su fejlovali sigurno, ništa nisu smuvali a ja ovako razbijen, jesam. Zajebavaću ih ko nikad.

Ostao sam na plaži do svitanja sa Danicom i pojavio se u rano jutro u sobi sam. Nju sam otpratio do njenog hotela a narod je usput gledao u mene kao u nakazu. Otvorio sam vrata sobe. Oni nisu spavali. Častili su se kolačima, pili vino i pivo, slavili. Kurčio sam se kako sam pretukao četu Grka i smuvao devojku koju su hteli da siliju. ''A vi ste i dalje nolajferisali u klabingu hahahaha'', vikao sam i smejao se što od bola, što od samopouzdanja.
A onda su oni pali u nesvest. Valjali su se, vrištali, kidali se od naleta smeha. ''Ti si smuvo, jadniče, a mi, miiii, JEBALI SMO!'' Pokazali su mi prazne kurtone, slike tih riba slikanih telefonom dok su se presvlačile na mom krevetu. Navatali su pijane Kragujevčanke, koje nisu imale prag tolerancije prema momcima, smuvali ih, doveli u sobu i odradili. To me je oborilo. Pao sam...

I dan danas me tovare za to, glupost što sam uleteo u tuču u nadi da ću jebati. Nije mi to bio cilj ali kako objasniti. Nisam jebo' to leto, a oni jesu. Moralno nisam posustao i vođen sistemom ''Svakoga dana, u svakom pogledu, sve više napredujem'', ulazio sam ponosno u probleme kao ono veče u Grke. Danicu sam viđao u Beogradu posle, i one batine su se isplatile i više nego što sam mogao da pretpostavim.

Definicija je napisana za takmičenje Pačija škola.