U opisu nekog muzičkog pravca, reč krljačina predstavlja ekstremniju verziju drekavaca (pogledati drekavci). Uglavnom se vezuje za Death, Black, Grindcore i Thrash Metal, najviše zbog ultra-brzih rifova, "opakih" distorzija, ubitačnog i besprekorno brzog duplog bas bubnja, zaptivačkih zakucavanja doboša i činela i vrištećih vokala.
Ovo je samo jedno od mnogih značenja reči krljačina.
Pošto nisam baš stručnjak za podelu kategotija video igara, kao što su Rpg, FRP i tako tome slične skraćenice, reč krljačina koristim za posebnu podgrupu tipičnih pucačina. Dok postoje i obične video igre sa tematikom pucanja kao najosnovnijeg rešavanja zapleta u kojima ima i catchy momenata (rešavanja nekih pod-zadataka, čudnih zagonetki i pošto tu ima elemenata avantura pomalo), kod krljačina se sve svodi na "seek & destroy" (nađi i uništi) filozofiju, mada to ubrzo po početku igranja postaje samo destroy, jer zašto bi tražio da uništiš "nešto" kad možeš sve da pretvoriš u prah i pepeo, plus dosta dima pride.
Mnogi ljudi naslove kao što su "Unreal" ili "Doom" kategorizuju kao krljačine, ali to je greška. To su ipak igre koje imaju neku priču i nisu samo puko iživljavanje sa tastaturom i mišem. Kod krljačina isključiš mozak, pokreneš igru i iživljavaš se nad vanzemaljskim mutiranim ološem (u 99% slučajeva) i to ti je to.
Eh, da - i GTA lako može postati najobičnija krljačina. Samo besomučno ukucavajte šifre beskonačan broj puta i krenite sa akcijom.
"Ne pucaj šinko dok mu ne vidiš beonjače!"
naziv za dugotrajno ljubljenje. prisutno u svim dobima zivota.
1.stariji
bilo nesto?
-ma jok samo krljacina.
2.mladji
bilo nesto?
- u brate, pala opaka krljacina!
Kad je pre nekoliko dana osvanuo naslov u dnevnim novinama „Željko Mitrović: Trovali su me“, na samoproklamovanom rečniku slenga vukajlija.com odgovorili su mu bez mnogo pijeteta: „Pa dobro, i ti si nas, i još to radiš“.
Ekonom:east Magazin · 03. Februar 2011.