Ovo je samo jedno od mnogih značenja reči krljačina.
Pošto nisam baš stručnjak za podelu kategotija video igara, kao što su Rpg, FRP i tako tome slične skraćenice, reč krljačina koristim za posebnu podgrupu tipičnih pucačina. Dok postoje i obične video igre sa tematikom pucanja kao najosnovnijeg rešavanja zapleta u kojima ima i catchy momenata (rešavanja nekih pod-zadataka, čudnih zagonetki i pošto tu ima elemenata avantura pomalo), kod krljačina se sve svodi na "seek & destroy" (nađi i uništi) filozofiju, mada to ubrzo po početku igranja postaje samo destroy, jer zašto bi tražio da uništiš "nešto" kad možeš sve da pretvoriš u prah i pepeo, plus dosta dima pride.
Mnogi ljudi naslove kao što su "Unreal" ili "Doom" kategorizuju kao krljačine, ali to je greška. To su ipak igre koje imaju neku priču i nisu samo puko iživljavanje sa tastaturom i mišem. Kod krljačina isključiš mozak, pokreneš igru i iživljavaš se nad vanzemaljskim mutiranim ološem (u 99% slučajeva) i to ti je to.
Eh, da - i GTA lako može postati najobičnija krljačina. Samo besomučno ukucavajte šifre beskonačan broj puta i krenite sa akcijom.
"Ne pucaj šinko dok mu ne vidiš beonjače!"
Kada pitate dva čoveka o nečemu, dobićete više od dva mišljenja. Na toj osnovi je stvoren Vukajlija. Rečnik slenga i idioma.
Kompjuterska Biblioteka · 7. Maj 2009.
Dobro tumačenje.Doom 3 je dobar primer za tu teoriju, po atmosferi u igri baš podseća na kvalitetan horor, daleko od puke krljačine.
CS.
+