Да смо као народ вешти у баратању камером и монтирању сцена, јесмо.
Филмска уметност је одвајкада била наш понос, било као пропагандно кундачење са сатирањем дојч-шваба, подметањем динамита под Панцере и Стевом Жигоном у улози Кригера или као јака психолошка драма, са дубоким утицајем на анималне људске емоције, употпуњена са инзванредном глумом и режијом којој би и прекаљени доајени овог заната позавидели.
Онда смо решили да снимамо порниће.
И, наравно, одлучили смо да та поткатегорија склапања кадрова мора бити другачија од свих осталих. Неко би рекао да је сам концепт нашег приласка снимању еротских сцена реалност на делу, сурови аматеризом уклопљен у уметничку форму која осим што приказује судар гениталија и неку другу, дубљу поруку, да су српски режисери својеврсни, несхваћени Ед Вудови, а неко би се само насмејао и рекао да нам је порнографија еквивалентна економији, модерна смејурија са елементима јебачине.
Режисер: 'Ајмо, 'ајмо, радимо, стварамо, градимо.
Камерман: Газда, не можемо, отиш'о нам главни глумац.
Режисер: Где, бре, отиш'o?
Камерман 2: Убисмо по коју ракијицу у кафанчету, остао да куња.
Режисер: Детенце му крваво, него Мицо, спремај се ти полако, доћ'е ваљда овај.
Мица: Спремна сам газда к'о запета праћка, него је л' му прво пушим па ме онда лиже?
Режисер: Мицо, педе'с година имаш и никако да запамтиш, обрнуто, да му се не би спустио онај прцвоњак, па знаш какав је, снимате одавно.
Мица: Добро, бре, газда, него да приставим ја кафу док се довуче ванцага?
Режисер: Може. Драгане, 'леба ти иди по овог, а, ако не може, зови Џеремају Румуна, он је ту близу.
...
Камерман 2: Шефе, курац од обојице.
Режисер: Ништа, спреми се да караш, ја ћу да снимам. Значи, пазите овако. Ти си муж, дош'о си разочаран од љубавнице, јер ти се није диг'о, па си решио да искалиш свој бес на жени. Значи, јеби животињски док се не умориш па ћемо паузу, може?
Камерман 2: Може.
Режисер: Мицо, скидај сукњу и мараму, тон, светло, акција!
--------------------------------------------
Као сленг се користи у компарацији са нечим урнебесно лошим.
--------------------------------------------
-Ал' си видео како сам прешао Бату Пиксија?
-Јесам, алал ти вера, к'о у српском порнићу, паде човек на дупе од смеха, кад те видео како дриблаш.
-Ма, сисај га.
Има посебно место у свету кинематографије. Не зна се тачно у који жанр спада. Са дозом комичности, невероватним заплетима к'о у старим крими филмовима раних '80-их година и минималном одликом порњави, српска порнографија заузима јако велико место у егалу филмова.
Филмови се одликују лошом резолуцијом (јер су најчешће снимани ВГА камером), неискусним глумцима, преваљаном сценографијом, али и јако интересантним текстом. Понекад се може догодити да су глумци сами своји режисери. У текстовима у српским порњавама можемо чути непрепоручену дневну дозу вулгарности, те речи за које верујем да никада нисте и нећете чути, осим ако не одете на курве у неко село у Шумадији.
Глумци улоге у оваквим филмовима прихватају врло ретко, али због тога настају гомиле "кућних" видео-филмова. У појединима су се појављивали и селебрити личности попут Сузане Манчић, која је постала експерт за порно филмове, Северина Вучковић, која је објаснила реч секс и још пар "звездица"
Сцена Милован трси Радојку на Волги, комша Пера их снима:
- Ах то, то, наби' ми до црева!
- Ево Радо, за тебе иде неотпакована Карнекс кобаја љута!
- Тако, тако, јеби ме дубоко!
- Иде, иде, само пази да акумулатор не сјебемо, стара је Волга, после не'м чим да те враћам у Михајловац!
- Сврши у мене ко комша Жика пренек' дан у шаруљу његову!
Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.