Можда глупа, али је реална, Пуфи. Имао сам супер професорку информатике у првој средње, тек је дошла да ради. Млада, лепа, зезала се са нама само тако!
Међутим, у другој години је изненада постала потпуно другачија и надрндана, као да то није иста особа!
ne postoje prosvetni radnici. Potpisujem. Znači ako ga i nauči tom nečemu nije ga vaspitao, znam o čemu pričam i pišem, možda mi je post nejasan ali tako je.
Васпитање се учи код куће. Евентуално једним делом код учитеља/учитељице. А наставници треба само да пренесу знање из предмета који предају. Нигде у опису посла наставника не пише да треба да васпитавају децу. Шта, ја треба да се запослим као наставник и да исправљам ротитељске криве дрине? :) Хех...
све горе и горе раде посао јер схвате да им је плата бедна, а да су деца грозна према њима.
Деца су у оноликој мери грозна колико им наставник то дозволи. Ишао си у школу. Било је часова на којима су деца дивљала, а било је и часова на којима су била златна. Иста деца.
Што се тиче плате, мени је мало лицемерно да се запослиш негде, пристанеш да радиш за неку плату, потпишеш уговор, а онда се накнадно жалиш и забушаваш, јер ти је као мала плата. То је најгори тип људи. Боље онда уопште немој да радиш. А ако радиш, ради како треба.
И да заиста такви постоје, временом се губи њихов жар (тзв. професионална деформација) где све горе и горе раде посао јер схвате да им је плата бедна, а да су деца грозна према њима. Тада престану и да се труде, а временом СВАКИ професор постане такав.
Gago ne lupaj.
Moja mama je 37 godina radila u prosveti, sa istim entuzijazmom na početku i na kraju karijere i trudila se oko svojih učenika. Preživela sve inflacije i plate od 3 marke, a uprkos tome, na času je bila korektna i nikada nije neko eventualno unutršnje nezadovoljstvo projektovala na decu.
Deca su grozna, koliko im dozvoliš da budu. Prema njoj nikad nisu bila. Nisam subjektivna, predavala je i meni.
Dakle, dobar prosvetni radnik, koji uživa u radu sa decom, znaće kako da privatne probleme potisne i održi kvalitetan čas.
I Gagi nekad nije do pevanja, pa peva. To je valjda ono kad izjave za Skandal "surovi sam profesionalac" ;)
Свака част изузецима, наравно, али ја заиста сам се сусрео са премало добрих и стрпљивих професора. ;)
Најбоља је била једна дивна жена што ми је предавала солфеђо у музичкој школи. Она је била неописиво фино створење, до те мере да ти буде жао ако направиш глупост код ње на часу. Ја се тој жени заиста дивим. :))
http://vukajlija.com/nemanja/277840 evo kad me brzate. Nebitna definicija i skor i sve nego šta...Ne postoji dete od u7, 8 slično godina koje je loše. To me niko ne može ubediti. Niko. Moj sin je prošao 4 učiteljice sve su se žalile na Nemanju. Pa da vam jebem mater ako ne možete ukrotiti dete od 7 godina. I dalje...Imam prijatelje koji vrše tu dužnost profesora i nastavnika i svi isto puštaju Nemanju tog nekog samo da ga više ne gledaju. A ja ga gledam brate a da ga nikad videla nisam i kažem sinu Aj boga ti ne seri ostani još koji sat u školi, objasni mu sve to, znam, znam reći će da to sve zna al ti mu daj do znanja da ne zna ni domaći iz tog napisati...
I ostane. I to je meni najveća potvrda kao matere.
Vladanje sopstvenim predmetom, korektnost pri ocenjivanju, ophođenju, prenošenje znanja tim žarom kao da želi da postigne da ga učenik nadmaši, svestranost.
prenošenje znanja tim žarom kao da želi da postigne da ga učenik nadmaši
To je najveća laž u prosvetarstvu ikad! Ja sam govorio engleski tečnije od profesorke u srednjoj i stalno na usmenom mi je davala četvorku! Dobijao sam ja i kečeve iz drugih predmeta, ali se nikad nisam nervirao kao za engleski što mi to stalno radi.
Ja imam profesora koji mi predaje logiku i koji kad se nešto zajebe, a ja ga ispravim imam osećaj da mu je drago, razvuče onaj kul, old skul osmeh i zagladi svoju aristotelovsku bradu, a razume se u sve. Mislim da bi na nekom testu opšte kulture razvalio ili kvizu, al' on je previše kul da bi se mlatarao po kvizovima, stvarno tako mislim, malo sam ga idealizovao, ali čovek je primer ČOVEKA.
Ja imam profesora koji mi predaje logiku i koji kad se nešto zajebe, a ja ga ispravim imam osećaj da mu je drago, razvuče onaj kul, old skul osmeh i zagladi svoju aristotelovsku bradu.
Brate, jesam li samo ja ovo imao pacijente od profesora? Jednom sam istoričarku u osnovnoj ispravio oko godine vladavine jednog cara i ona se strašno uvredila kako je "ona istoričar i da ja nemam pravo da je ispravljam" iako sam bio u pravu. Od tada me je strašno zamrzela.
Dzabe sto nisi zvao kad si imao zloceste misli, jebem mu misa.
Imala sam i ja pacijente od profesora osim jedne koja mi je bila godinu dana razredna- car od zene. Izvede na tablu, ako drhtis da ti keca, ako uz to i ne znas zadatak da ti jos jednog, mene je na prvom casu ispresecala pitanjima i pitala da li mi je prezime hrvatsko i ja sam joj odbrusila da je to nebitno jer ce mi predavati isto bilo da sam Srpkinja ili Hrvatica i jos plus resila zadatak na svoj neki nacin i zena me je cenila samo tako. Vole neki da pokazes stav i to je meni kul.
Извињавам се што офтопикујем, али Џими, ниси у праву.
А наставници треба само да пренесу знање из предмета који предају. Нигде у опису посла наставника не пише да треба да васпитавају децу.
Школа није само образовна установа, већ има и васпитну улогу. Поред родитеља, она има кључну улогу у васпитању (бар теоријски). Између осталог, у оквиру сваког предмета постоје образовно-васпитни задаци који се остварују на сваком појединачном наставном часу.
Шта, ја треба да се запослим као наставник и да исправљам родитељске криве дрине? :)
"Код њега се могло добити пет за само један једини одговор, али исто тако и кец, због само једне једине омашке(друг који је иначе прејаки есеј о Његушу сјебо тврдњом да овај није сам врх светске књижевности)." ako on misli da je Njegoš sam vrh svetske književnosti en mora da deli kečeve svima koji tako ne misle. Ako je to tebi kul profa ne znam. Zbog takvih mazgova nisam ni upisao književnost. Ubiju svaku individualnost odmah na početku pa se na kraju studija pretvoriš u udžbenik. Posebno ako su oni napisali neku kritiku o nekim delima, onda nema šta ti da pričaš, ne moraš ni da čitaš delo, samo nauči ono što su oni rekli.
Pošto studiram istoriju, i znam kakvo mišljenje o njoj ima većina ljudi (suvo štrebanje bla, bla) moj ideal profesora je onaj koji dozvoljava individualnost. Maksimalnu slobodu.
Recimo kod mene ima dosta profesora koji nas teraju da pored udžbenika koristimo i originalne izvore i da onda razgovaramo o tome....što je veoma zanimljivo, jer 40 ljudi da različito mišljenje o istom dogadjaju koji taj izvor opisuje.
I da, naravno da ima ogromno znanje a da nije klasičan majmun koji misli da je najpametniji. I smisao za humor. A takodje i da ima maštu, da učini dosadna predavanja zanimljivim.
Канаме, сереш. Шта који мој ти(ја, било ко) знаш у првом гимназије шта је врх светске књижевности? Био је невиђено кул, јер је мој један одговор био вреднији од полачасовног искењавања девојке која је прочитала све могуће интерпретације.
Можда глупа, али је реална, Пуфи. Имао сам супер професорку информатике у првој средње, тек је дошла да ради. Млада, лепа, зезала се са нама само тако!
Међутим, у другој години је изненада постала потпуно другачија и надрндана, као да то није иста особа!
I na osnovu toga si ti uspeo da doneses ovaj genijalan zakljucak o celokupnom prosvetnom kadru Srbije?
Васпитање се учи код куће. Евентуално једним делом код учитеља/учитељице. А наставници треба само да пренесу знање из предмета који предају. Нигде у опису посла наставника не пише да треба да васпитавају децу. Шта, ја треба да се запослим као наставник и да исправљам ротитељске криве дрине? :) Хех...
Деца су у оноликој мери грозна колико им наставник то дозволи. Ишао си у школу. Било је часова на којима су деца дивљала, а било је и часова на којима су била златна. Иста деца.
Што се тиче плате, мени је мало лицемерно да се запослиш негде, пристанеш да радиш за неку плату, потпишеш уговор, а онда се накнадно жалиш и забушаваш, јер ти је као мала плата. То је најгори тип људи. Боље онда уопште немој да радиш. А ако радиш, ради како треба.
Gago ne lupaj.
Moja mama je 37 godina radila u prosveti, sa istim entuzijazmom na početku i na kraju karijere i trudila se oko svojih učenika. Preživela sve inflacije i plate od 3 marke, a uprkos tome, na času je bila korektna i nikada nije neko eventualno unutršnje nezadovoljstvo projektovala na decu.
Deca su grozna, koliko im dozvoliš da budu. Prema njoj nikad nisu bila. Nisam subjektivna, predavala je i meni.
Dakle, dobar prosvetni radnik, koji uživa u radu sa decom, znaće kako da privatne probleme potisne i održi kvalitetan čas.
I Gagi nekad nije do pevanja, pa peva. To je valjda ono kad izjave za Skandal "surovi sam profesionalac" ;)
Свака част изузецима, наравно, али ја заиста сам се сусрео са премало добрих и стрпљивих професора. ;)
Најбоља је била једна дивна жена што ми је предавала солфеђо у музичкој школи. Она је била неописиво фино створење, до те мере да ти буде жао ако направиш глупост код ње на часу. Ја се тој жени заиста дивим. :))
http://vukajlija.com/nemanja/277840 evo kad me brzate. Nebitna definicija i skor i sve nego šta...Ne postoji dete od u7, 8 slično godina koje je loše. To me niko ne može ubediti. Niko. Moj sin je prošao 4 učiteljice sve su se žalile na Nemanju. Pa da vam jebem mater ako ne možete ukrotiti dete od 7 godina. I dalje...Imam prijatelje koji vrše tu dužnost profesora i nastavnika i svi isto puštaju Nemanju tog nekog samo da ga više ne gledaju. A ja ga gledam brate a da ga nikad videla nisam i kažem sinu Aj boga ti ne seri ostani još koji sat u školi, objasni mu sve to, znam, znam reći će da to sve zna al ti mu daj do znanja da ne zna ni domaći iz tog napisati...
I ostane. I to je meni najveća potvrda kao matere.
Морам да те питам нешто, Аурора, невезано за тему. Је л' теби српски матерњи језик?
Vladanje sopstvenim predmetom, korektnost pri ocenjivanju, ophođenju, prenošenje znanja tim žarom kao da želi da postigne da ga učenik nadmaši, svestranost.
To je najveća laž u prosvetarstvu ikad! Ja sam govorio engleski tečnije od profesorke u srednjoj i stalno na usmenom mi je davala četvorku! Dobijao sam ja i kečeve iz drugih predmeta, ali se nikad nisam nervirao kao za engleski što mi to stalno radi.
Ups, pravo da ti kažem i ne znam. Spremam neku knjig pa se dvoumim da li je Rečnik ili Rječnik ili Riječnik pa mi javi blagovremeno.
Za to je kriva njena sujeta.
Naravno, zato što je matora i sisata kokoška. Zvali smo je "Sifonka", lolo. :)
Dobro je sto ti nisam majka. Popio bi takvu samarcinu da bi se vrteo oko svoje ose kao cigra tri minuta.
Ja imam profesora koji mi predaje logiku i koji kad se nešto zajebe, a ja ga ispravim imam osećaj da mu je drago, razvuče onaj kul, old skul osmeh i zagladi svoju aristotelovsku bradu, a razume se u sve. Mislim da bi na nekom testu opšte kulture razvalio ili kvizu, al' on je previše kul da bi se mlatarao po kvizovima, stvarno tako mislim, malo sam ga idealizovao, ali čovek je primer ČOVEKA.
Dobro je sto ti nisam majka. Popio bi takvu samarcinu da bi se vrteo oko svoje ose kao cigra tri minuta.
Ja je nisam nikad tako zvao, "mama", uvek sam bio fin i kulturan prema njoj, iako to nije ni 1% zaslužila, ali je barem meni savest čista.
Ja imam profesora koji mi predaje logiku i koji kad se nešto zajebe, a ja ga ispravim imam osećaj da mu je drago, razvuče onaj kul, old skul osmeh i zagladi svoju aristotelovsku bradu.
Brate, jesam li samo ja ovo imao pacijente od profesora? Jednom sam istoričarku u osnovnoj ispravio oko godine vladavine jednog cara i ona se strašno uvredila kako je "ona istoričar i da ja nemam pravo da je ispravljam" iako sam bio u pravu. Od tada me je strašno zamrzela.
Dzabe sto nisi zvao kad si imao zloceste misli, jebem mu misa.
Imala sam i ja pacijente od profesora osim jedne koja mi je bila godinu dana razredna- car od zene. Izvede na tablu, ako drhtis da ti keca, ako uz to i ne znas zadatak da ti jos jednog, mene je na prvom casu ispresecala pitanjima i pitala da li mi je prezime hrvatsko i ja sam joj odbrusila da je to nebitno jer ce mi predavati isto bilo da sam Srpkinja ili Hrvatica i jos plus resila zadatak na svoj neki nacin i zena me je cenila samo tako. Vole neki da pokazes stav i to je meni kul.
Извињавам се што офтопикујем, али Џими, ниси у праву.
Школа није само образовна установа, већ има и васпитну улогу. Поред родитеља, она има кључну улогу у васпитању (бар теоријски). Између осталог, у оквиру сваког предмета постоје образовно-васпитни задаци који се остварују на сваком појединачном наставном часу.
Тако некако.
"Код њега се могло добити пет за само један једини одговор, али исто тако и кец, због само једне једине омашке(друг који је иначе прејаки есеј о Његушу сјебо тврдњом да овај није сам врх светске књижевности)." ako on misli da je Njegoš sam vrh svetske književnosti en mora da deli kečeve svima koji tako ne misle. Ako je to tebi kul profa ne znam. Zbog takvih mazgova nisam ni upisao književnost. Ubiju svaku individualnost odmah na početku pa se na kraju studija pretvoriš u udžbenik. Posebno ako su oni napisali neku kritiku o nekim delima, onda nema šta ti da pričaš, ne moraš ni da čitaš delo, samo nauči ono što su oni rekli.
Pošto studiram istoriju, i znam kakvo mišljenje o njoj ima većina ljudi (suvo štrebanje bla, bla) moj ideal profesora je onaj koji dozvoljava individualnost. Maksimalnu slobodu.
Recimo kod mene ima dosta profesora koji nas teraju da pored udžbenika koristimo i originalne izvore i da onda razgovaramo o tome....što je veoma zanimljivo, jer 40 ljudi da različito mišljenje o istom dogadjaju koji taj izvor opisuje.
I da, naravno da ima ogromno znanje a da nije klasičan majmun koji misli da je najpametniji. I smisao za humor. A takodje i da ima maštu, da učini dosadna predavanja zanimljivim.
Канаме, сереш. Шта који мој ти(ја, било ко) знаш у првом гимназије шта је врх светске књижевности? Био је невиђено кул, јер је мој један одговор био вреднији од полачасовног искењавања девојке која је прочитала све могуће интерпретације.