Prijava

Iz par izvora sam cuo o ovome. Cak sam i sa profesoricom pricao o tome. Ne garantujem da je podatak 100% tacan, ali postoji mogucnost.

Верујем ти... Је л' ти беше студираш историју?

Ako bog da...od ove godine. :D

А да, сад сам се сетио, неко ти је пожелео срећу на пријемном. Ево и ја ти желим срећу, и то да упаднеш на буџет. :)

Додато: Зашто бих био ироничан, најозбиљнији сам.
Свашта с тобом. :)

Bas tako je bilo. Nadam se da tvoja nije ironicna. :D I hvala.

хмммм....дааааааа...

Српски реализам... издајник је човек који је спасио толике животе.
Шта бисмо добили да није повукао те људе? Битка је била изгубљена и ту није могло доћи до промене. И да смо победили (што по неким изворима и јесмо, зато што је тада важило правило да је битку изгубио онај чији је владар погинуо, а ако су оба владара погинула, онај ко се први повукао са места битке, у сваком случају, по тим мерилима, српска војска је победила тога дана) не би било неке разлике, Србија је тада демографски била мала у односу на Отоманску империју, која је већ тада имала доста малих вазалних државица, тако да ми демографски губитак нисмо могли да надокнадимо у наредних пар векова, а камоли година па да се припремимо за нову битку. Иначе у том периоду Турска је била у наглом успону, тимарско-ленски систем је био јак и сигуран, са јеврејима и хришћанима су имали колико толико добар однос, зато што су то све "народи Књиге", тако да није било огромних верских сукоба или препрека за неке њихове савезе, а иначе, у тадашњој турској, није било битно ко је које националности, односно ко је које етничке припадности, само је припадност исламу била битна. Тако да у тим првим вековима Турска никако није могла бити заустављена у намери да постане једна од највећих сила у Европи. Наше расцепкане великаше би згазили ко мачке.

Да није повукао те људе, ми би данас тулумбе и баклаве јели као национална јела (али буквално), а можда би ми и БиХ били једна држава :). Поента је јасна.