Prijava

Da li će prosvetari urušiti ekonomsku stabilnost Srbije?

Лололо, пуно слушаш Динкића и компанију.

Mescini da oce da ukinu prolaz na fakultet iz tesle.to nam reko nastavnik.
to je pored para i jos necega jedna od tri stavke.

Hugo, ja sam profesor, bilo je cinično

Види овако, моја мајка је просветни радник, учитељица. Она је магистрирала на учитељском факултету, и са тим звањем она има плату негде око 40-50 хиљада, што је, с обзиром на тренутну ситуацију у земљи, солидна плата. Но, опет, с обзиром на то да је њен посао веома битан (учи децу основне ствари у животу, основно образовање), чињеница је да заслужује више.

Сад, питам ја њу, јел штрајкујете? Каже она: "Ја не."

Просветари траже да им се плате повећају за 25%! Еј, повећање од 25% је бар 10000 динара, што је заиста много, с обзиром на ситуацију у Србији, где је толико незапослених, и с обзиром на то да живимо у Нишу, граду у Србији са највише незапослених.

Каже моја кева: "Не знам ни како нам ово исплаћују."

чињеница је да заслужује више.

Sa ovim se ne bih slozio. Nastavnici imaju raspiste preko 3 meseca godisnje.

Peki, pozdrav za majku. Mi radimo skraćeno, jer ne želimo da deca trpe.
Međutim, znaš li da smo pre dve godine imali oko 500 evra a sada ni 400 ?
Znaš li da Bajatović pored plate od milion i kusur ima u Upravnom odboru 8.000 evra mesečno ?!

Уф, она као предсетник колектива има мнооого више посла него што мислиш. Не браним кеву, само веруј ми, посао уопште није лак, и много је стресан.

Znaš li da Bajatović pored plate od milion i kusur ima u Upravnom odboru 8.000 evra mesečno ?!

Јеби га сад, имао је и Томица преко десет хиљада евра, па лекари нису штрајковали.

Šta mi bi sa komentarom? Ja sam novi, šta uopšte smem da pišem?