Prijava

nasamar je to bio ali izvukao sam se sa petičicom jadnom nekom :-D

svake godine sam isao na popravni, jer sam na kraju ukapirao da mi je tako lakse, jer na popravnom te puste da prodjes bez ucenja...i onda stalno ostavim dva keca za popravni. Inace redovno sam imao po 7-8 skoro zakljucenih desetak dana pred kraj godine...a na poluvremenu, da ne kazem polugodistu nisam imo nijednu dvojku heheh... iz fizickog i muzickog sam imao tipa 2, maksimum 3... nikad nisam zavrsio godinu sa vise od 2,5...to mi je bio maksimum

polomio sam nogu profesorici, bacio klupu na nju, i kad je jauknula i pala na pod ja se isto kao srusio na pod da ispadne da sam i sebe povredio....sve u svemu jedan jako nevaspitani indijanac. Iako nikad nisam pravio probleme tipa da se tucem u skoli da nosim oruzije da sam pijan po ceo dan, sto je bila svakodnevnost u mojoj srednjoj, mislim da sam bio najomrazeniji kod profesora....dva ili tri puta su pravili sednice da me izbace iz skole, pisali neke sastave u dnevniku o meni de me vredjaju, a jedini koji su me branili pred svima je bila ta kojoj sam slomio nogu, sabo jedan madjar, i profesor veronauke sa kojim sam se zamalo bio potukao na sred dvorista

Meni smanjili jednom zbog gadjanja balonima punim vode u ucionici. A kada sam cigu gurnuo kroz zatvoren prozor, nista..

mi smo uvek nagovarali jednu maju luda ko struja da se tuce sa jednom cigankom iz razreda, bar dva puta nedeljno se makljale...a ova bela ko sir ostaju joj masnice samo ako je ova pipne a ciganka kad je zima i kad se tako oznoji od tuce ima neki neprejebiv smrad karakteristican

Imao kečovana iz vladanja u četvrtoj, ali to samo zbog neopravdanih.

Ја бијо 3.7

Просек извлачила петаја из владања