Фудбал

1. a jebate šta rade bošnjama prvo onaj penal sad ovo kao nije ofsajd

uefa mafia

2. Sudija Turčin pogani, pa kaže;

SVAKI TURČIN ZNA!

3. the duality of Savo majmune

4. Ovo ti je “Ivys anal addiction” ako si gledao šmole ono s lancima, madison ivy kao kleopatra e to ti je ova utakmica

5. hahahhah klasik upropašćen donekle slabim mlazom kako samo Mick Blue ume

ovi ima da vas ispolivaju kao Manuel Ferrara

6. пратим грчка недерланд ајмо браћо јебите им маму нацистичку

7. auuu bre pa šta uradi ova gluperda

bićete banovani ne sme penaldova desna nogica da se dira

8. haha kakva man of culture konverzacija na temi nogomet

usrase vas portugalci plidu ne pomaze ni sava krava

9. vidim Amar Dedić išo na časove ofsajd zamke kod Milenkovića

10. која банан група за португал не капирам гурају роналду лагане квалификације да јури титулу на ЕУРУ јбт 24 бода и 35 датих и 0 примљених хахах

11. Ah Milenkovic, jedna od mnogih misterija srbskog fudbala. Kako taj covek igra i zaradjuje milione, sta samo zasto sto je visok!? Pa onda je i bombaj mogao da zivi od fudbala..

Jos jedna misterija je onaj Djuricic Covek Bebeceg Lica, pogledajte njegovu statistiku od 2013-te, covek se ko slina razvlaci od kluba do kluba. Da krivo mi je sto ta dva balvana mesecno uzmu vise para postenog i normalnog porodicnog coveka koji posteno zaradjuje tipa thilmo itd

12. Jos jedna misterija je onaj Djuricic Covek Bebeceg Lica

kako smeš tako da pričaš o legendi prekjuče je komentator arene reko da je postao novi ljubimac navijača panatinaikosa za tako kratko vreme samim tim mora da je dobar fudbaler

13. da ali zamisli vodis klub, oce ti prodaju coveka, ti ga izguglas vidis ATTACKING MIDFIELDER i vidis ovo

013–2016 Benfica 12 (0)
    2014–2015 → Mainz 05 (loan) 11 (0)
    2015 → Southampton (loan) 9 (0)
    2016 → Anderlecht (loan) 17 (1)
    2016–2018 Sampdoria 20 (0)
    2018 → Benevento (loan) 15 (0)

14. lik i dalje zabada ugovore na osnovu dve dobre sezone pre deset godina u Herenvenu u najmikimausovskoj ligi ikada

rispekt ngl

15. da serem mu se usta ljubomoran sam

16. šta se dešava u briselu neki peškiroglavko roka

17. Sweden's match against Belgium took place at the King Baudouin Stadium in Brussels. Despite a fatal shooting just half a mile away. At half-time, the announcement came that the match was cancelled. Two Swedes have been killed in a shooting in central Brussels.

A video shows how the perpetrator shouts "Allahu akbar" and starts shooting. The match is played Despite the fact that Sweden's European Championship qualifier against Belgium was scheduled approximately 1.5 hours after the crime, the first half started as planned. - We have received information about some form of attack and have been called to a meeting with the Belgian police and organizers on site here, says the Swedish Football Association's head of security, Martin Fredman, half an hour into the match. - Now we are in a situation where we don't know if the match will be finished. Right now we are safe and secure inside the arena. That's why we play football out there. Despite the decision to start the match, it was suspended at half time.

Stefan Pettersson, Fredrik Reinfeldt, Stefan Dejemyr and Håkan Sjöstrand from the Swedish Football Association held a crisis meeting and, according to Viaplay, the Swedish players then decided that they did not want to continue playing at halftime. Response after the shooting in Brussels on Monday evening. Response after the shooting in Brussels on Monday evening.

The Swedish Football Association has received information that the perpetrator is still at large. Hence the match started During the match, Martin Fredman talked about the reason why the match was started in the first place. - You simply don't want Swedes to go out on the town now, he says. - It is the mayor together with the police who make this decision. "We know the threat picture"

After the recent Koran burnings in Sweden, the terror threat level in the country has been raised. Fredman does not want to speculate on whether the shooting could be connected there. - We know the threat that exists against Swedes around the world. It is not new. We follow it from the Ministry of Foreign Affairs every time we travel somewhere. It cannot be ruled out, of course, he says.

vukajlija

18. veceras praznik fudbala nadam se da ce kapiten igrati od pocetka dosta je vise kalkulacija PIXI ALO

"Vukajlija je jedini i najveći rečnik slenga i idioma u srpskom jeziku."

ZabavniPark | 18. April, 2010.