Prijava
  1.    

    Piti vodu

    Nešto može ili da pije vodu ili da je ne pije.
    Recimo, sanduk pije vodu dok je televizor teško vari.

    "Piti ili ne piti vodu" ekvivalent je onome "može ili ne može da prođe"

    Tako da recimo ako postoji jedan roze hulhahop, kroz koji po svoj logici televizor može da prođe, a sanduk ne može, ovo pravilo nam upravo govori suprotno.

    Ovo nije zezanje, već česta logička greška.
    Znači: ako nešto prvo pije vodu, onda to nešto može da prođe, isto tako ako nešto prvo može da prođe, to će kaasnije i piti vodu.

    Obratite pažnju da slučajno ne pomešate redosled, tj. da ne pokušate da nešto što može da prođe, a ne pije vodu probate da napijete vode pre prolaska, ili pak nešto što pije vodu a teško može da prođe, pokušate da progurate pre "napijanja".

    Ovo su granični slučajevi koji veoma često stvaraju ogromne zabune svetskih razmera.

    Treba biti pažljiv, uporan i istrajan, i uz malo sreće, lako možete nešto što ne pije vodu, pravilnim guranjem i prolaskom naterati da pije vodu, isto kao i ono što teško može da prođe, kad se dobro napije vode, često može da prođe kroz mnogo manju rupu nego što bi prvi pogled sugerisao.

  2.    

    piti vodu

    Voda ni u cipelama nije dobra,ali kad nema nista drugo moze i ona!