![](/assets/vukajlija-8a1b5c1cfaa37915a8b4d51bf02b92cb0e9e1dd235e6e15aa94e201901a8c758.png)
Депресивни кафански народњачки поджанр песама.
Радња истих је милијарду пута разрађена и почиње главним јунаком песме који је одлепио од момента сусрета са безименом famme fatal, пошандрцао после прве (и једине) ноћи кад му је мистериозна подала цупи, а потпуно изгубио мало преостале памети кад је дотична инстант турбо нестала из његовог живота, баш као што се и појавила (евентуално оставивши му чарапу, ћега или маскару за фетиш и дуго сећање).
После овакве животне мегатрагедије, главни лик се упушта у филозофску контемплацију са циљем откривања крајње Истине - и долази до закључка да се његова опсесија родила без душе и да зато момцима отима исте, на једну ноћ, баш као њему.
Иде,
даје се,
обеспамећује
и нестаје.
После “реке алкохола”, “безброј дана” и “стотина кафана” на крају песме испражњени главни лик се враћа у Босну маторој кеви - која му сере како је ништарија, алкос и како од њега никад неће дочекати унуке...
Kad je pre nekoliko dana osvanuo naslov u dnevnim novinama „Željko Mitrović: Trovali su me“, na samoproklamovanom rečniku slenga vukajlija.com odgovorili su mu bez mnogo pijeteta: „Pa dobro, i ti si nas, i još to radiš“.
Ekonom:east Magazin · 03. Februar 2011.
+ jes slušao nekad Veče boema ili Veče meraka i sevdaha na Fokus radiju, one pesme su fatalne po glavnog lika iste u 95% posto slučajeva.
Lepo.
+++
U srce pogađa +++
Istu pesmu jednu Vesnu