Prijava

Kažem ja. Nema boljeg! :)

Našao sam Krugera u maloprodaji. Tamni ~52 dinara, crveni ~62 dinara.

citam komentare sa prethodne strane, i osim ovog remeovog mogu da vam kazem da pojma nemate. da bi procenili dal je neko pivo dobro ili ne, prvo morate da probate malo razlicita piva i razlicite ukuse.

ovi sto pisu hajnekene, bavarije (jbt. bavarija pivo, to sam pio na studentskim okupljanjima kad je cilj nasljemati se za male pare), jelene i ostale "popularne" lagere su teski

N O O B O V I
O
O
B
O
V
I

za pivo.

pivo je dobro ako je ukusno i kad nije mnogo 'ladno. aj zamislite da pijete pivo na sobnoj temperaturi - osecaj je bljak, zato sto niste pili dobro pivo.
ladno pivo je dobro pivo u 99% slucaja. manje vise sva. ali onaj koji proba tako neko ladno pivo, u trenutku kad bio zedan i opusten, negde na odmoru, pa mu leglo ko budali samar, i odmah progasi to pivo za najbolje na svetu je
N O O B
O
O
B

Generalno, ako vas zanima pivo pitajte mene.

Idite u kabinet, ima kafana u beogradu kod skupstine je negde, bio sam pre par nedelja. Dobra su im piva na tocenje, sami prave. Probao sam 3 vrste sa tocilice, i jedno je mnogo dobro, al ubi me sad pojma nemam koje je bilo... Neki blond mislim, crveno. I tamni nije bio los. Svetlo jedno sam uzeo, mislim da je pale ale, to je bilo lose, ne umeju da ga naprave ocigledno.

какав је ердингер?

не даје ми се 170 кинти ако је гоwно

и могу ли да сам направим своје пиво са неком простом апаратуром пошто имам јечма брдо?

dobar erdinger, klasicno nemacko weiss pivo. imas i neke kristale, oni su filtrirani, ok su, ali weiss bolji, po meni. ima i dunkel, to je manje vise isto, samo malo jaci ukus, gusce i tamnije.

mada, mislim da nece da ti se svidja ako samo pijes i postujes ladni pilsner i lager.