Prijava

Jovo ima ispravan stav, uspece sig.

oce, dobro mu ide

to je to :)

ubacis i readme.md npr i super. ili linkujes sa ovog tvog kao personalnog sajta

dao sam ti i zvezdicu

ako ces se vec zajebavas sa c-om, preporucujem ti ovo, i da malo krenes da se zajebavas sa embedded stvarima, mnogo zanimljivije od PC programiranja na C-u
https://electronic.ba/proizvod/42202/starter-kit-set-za-edukaciju-arduino-uno-r3

inace, mozes da krenes polagano sa pajtonom ili nodejs ili c# anlokuj malo vizuelne stvari i to.

if/then/for/malloc si savladao cini se.

E hvala za zvjezdicu, inače što se samog GitHub-a tiče, tu sam baš početnik... ali ima u sklopu ovog kursa što ganjam kasnije jedan dio gdje se baš git radi detaljnije, tako da se nadam da ću tu malo skontati detaljnije šta i kako oko Git-a. Meni je za početak git služio čisto kao mjesto gdje mogu besplatno hostovati statički sajt. :)

E sad što se daljih koraka tiče, sledeće što dolazi u kursu je Pajton, pa SQL, pa onda HTML/CSS, što će u suštini biti ponavljanje stvari koje znam, ali možda nešto novo i naučim + JavaScript... i na kraju neki mali završni projekat u Flasku.

Od toga svega mislim da su mi najkorisniji SQL jer od toga teško da možeš pobjeć, kao i JavaScript...

Ovi svi ostali backend jezici su interchangeable što bi se reklo... možeš C#, možeš Pajton, možeš Javu, možeš čak i Node.js.

Ali ako oćeš da zaokružiš priču oko Weba teško da možeš pobjeć od JavaScripta za front i SQL-a za back.... (Ime i onaj Mongo.db no-sql doduše, ali kontam da je SQL još glavni)

Što se tiče opredjeljenja za backend jezik meni je glavna dilema Pajton vs. C#.

Imam druga koji bi me mogao uvesti u C# priču... a s druge strane, Pajton bi bio logičan nastavak ovog što se radi na kursu. Čak nude i sledeći kurs gdje se radi Django detaljnije...