Prijava

Kako je moguće da engleski studenti mogu da se organizuju i naprave prave proteste za razliku od naših studenata? (i sam sam student) Kolko znam mi smo u većim novčanim sranjima od Engleza.
Kako to da je vrhunac svakog studentskog protesta u Srbiji dvodnevna šetnja gradskim ulicama ?
I kako to da naši novinari ništa ne javljaju o tome ? Gledao sam danas na CNN-u ,ono tamo je žešće sranje ispalo....

Kolko znam mi smo u većim novčanim sranjima od Engleza

Чини ти се.

Kako to da je vrhunac svakog studentskog protesta u Srbiji dvodnevna šetnja gradskim ulicama ?

Предпостављам да предлажеш да запалимо неког или нешто?

Боже сачувај , де да палимо људе по граду...............боље да киднапујемо неколико људи и да уцењујемо , то увек упали......

Što odmah morate da idete u ekstreme?!?!
Ne ne mislim da zapalimo nekog ili nešto...nego da budmeo odlučniji i brojniji.....postoji gomila nenasilnih načina

Да блокирамо пругу Београд-Бар?

Englezi su organizovaniji u svemu, pa i u stidentskim protestima. A kk traze pa oni sada, mislim na studente u Engleskoj.

Пази,баш зато што смо ми у већим говнима ми се мање бунимо од њих. Код њих тек испливавају говна која код нас пливају ихахај годиница.

Пази,баш зато што смо ми у већим говнима ми се мање бунимо од њих. Код њих тек испливавају говна која код нас пливају ихахај годиница.

Taman htjedoh reći.

Ja sam čuo da kod mene na faksu neki večiti student radi za DB ,fazon pojavljuje se na svim skupovima vezanim za proteste...jes' malo smešno ,al' nikad se ne zna....

Bilo je dobro recimo 2006. kad je bio blokiran moj faks tipa nedelju dana....spavalo se na faksu i tako dalje.... al' ne verujem kako su se povukli ko mrtva puvala kad je dekan rekao da ce zvati muriju da ih hapsi.....pa sta i ako te uhapse ...jedna noć u 29. je maksimum....

Pa ne može da ih hapsi niko na faksu, zabranjen je pristup pandurima na univerzitet. Jedino ako si na privatnom, al' što bi se tamo neko bunio, to je go kurac.