Prijava

Ova tema služi za komentarisanje spotskih vesti postujte kad god naiđete na članak za koji mislite da bi moglo da se normalno diskutuje bez međuklupskih čarki znači izbegavajte vesti tipa "lukić kaže da je tole lopov" iz kojih ne može da se izrodi normalna diskusija pošto ne bi da se tema pretvori u "ko više krade u jsl"

Evo za početak pročitao sam jedan članak koji je krajnje zanimljiv i vidi se na čega liči današnji fudbal u Srbiji http://www.sportske.net/vest/domaci-fudbal/pizon-stojkovic-treba-da-brani-ne-da-diskutuje-i-cita-novine-40710.html obratite pažnju na ovaj deo

Selektor reprezentacije dodaje da sve što se događalo oko Stojkovića na neki način jeste uticalo da on izgubi reprezentativni status jer "reprezentaciji treba mir, a ne da zbog jednog igrača ceo stadion navija protiv reprezentacije"

Mislim da je ovo krajnje uznemirujuće kad selektor i sam priznaje da ovakve stvari utiču na njega ne kažem ja da Stojković treba da brani al priznavati da grupa navijača kroji tim nije baš pohvalno

Pa jebiga Stojkovic jeste u losoj situaciji al boljeg ne mozemo da nadjemo.

Ja mislio biće komentara kad ono ništa :)
Elem šta mislite o đilasu kao novom predsedniku kss-a mislim da od onog nesrećnika ne može gore sve i da oće al me zanima vaše mišljenje

Ova tema vam i ovako umire,
jes' da ovo nije aktuelnost neka,
ali je mnogo lep video :P
a ja nisam znala, gde da ga, da prostite, turim :)

http://www.youtube.com/watch?v=5X0JcJ5mkUE&feature=player_embedded

Barsa prvi put nosi sponzora na dresu.

Kakva je farsa bilo no sa Unicefom...

Poslednje kolo premijer lige.
Ugrozeni su Blekpul, Vigan, Birningem, Vulverhempton i Blekburn. 2 ispadaju.

Manchester United - Blackpool
Stoke City - Wigan Athletic
Tottenham Hotspur - Birmingham City
Wolverhampton - Blackburn Rovers

Vest Hem je sigurno poslednji. Van der Saru je ovo poslednja utakmica u karijeri.

Multi prenos na Sport Klubu.

Blekpul i Birmingem ispali iz lige.

još ga i strujom otresli :D

Janko dobio Đokovića. Sjajna igra Tipsarevića na čitavom turniru. Goni Janko do prve masters titule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I da, klizav teren dosta.

Тако је ТИПСО! ИДЕМООО

Дуда Ивковић држи час баскета нејакој Барселони.

Nesta, Gatuzo, Sedorf i Inzagi sutra igraju svoju poslednju utakmicu za Milan.
Bem ti
http://www.youtube.com/watch?v=LUhWYRA4lTM
MILAN – Everything that you’re about to read is secondary to this. The first and foremost thing that I want you all to know is I played and won for "us". Playing and winning without sharing the emotion is nothing, but you and me, us, we did it all together. We hoped, suffered, celebrated and rejoiced. We lifted cups and won titles together in our hearts. We have always been on the same wavelength. And no one can ever take that away from us.

Dear Milan fans, when I got to the club you didn’t know this. I was in a hotel room and couldn’t leave so as not to compromise the negotiations between Juventus and Milan. The first weeks, the first months, you studied me and we watched each other.

Then we fell in love. That evening against Torino. You were angry, things weren’t going well on the field and you were in silence. I started warming up and the roar you gave me made us win the match, pushing us into the Champions League and towards that final in Manchester. These memories as well as all those who consoled me in the difficult months of 2004 and 2005 and the shivers down the spine that we felt on 9 August 2006, my birthday against Stella Rossa will always be in the bedside drawer of my heart.

Athens. Football given to us for one reason: me and you, us, we wanted is so strongly, so intensely that it had to be given. Of course the reality went beyond our wildest dreams. 2 goals, against Liverpool, 2 years after Istanbul, the seventh Champions League. Destiny gave us more than we had dared hope.

Today I would like to thank with affection and emotion President Berlusconi and Adriano Galliani: their electricity and their ability to transmit emotion for me made me stronger and pushed me beyond any and all limits. But I also want to give a thought to those who, from the youth sector to all the wonderful clubs that I’ve played for, helped me to become the man and the player that I am today.

Thank you Milan, thank you football. Allow me to call you my own, the people of Via Turati, from Milanello to the offices to the phone operators to the warehouse workers, the physiotherapists, the doctors, the cooks, from the stadium to the changing room. All the people who saw me on Sunday with the short sleeves and shook with the hope that I would score. Ciao Carlo Ancelotti, I won a lot with you. Ciao to my wonderful fans who followed me the world over with affection and passion. Ciao to my team mates from today and yesterday.

Last of all allow me to thank my family, my mother Marina, my father Giancarlo, Simone and Tommaso. I never would have got here without you. You’re my strength. My dear Milan, I’m leaving you only because that the way life goes. The moment has come and you know it as well.

Ciao and thanks to everyone,

Pippo Inzaghi.

Novosti kenjaju o tome da je Krkić blizu dresa Srbije..
http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2012&mm=05&dd=11&nav_id=608518
Po fifinim pravilima je moguće, a i lego bi nam fino. ..

IDE MI NA ŽIVCE JEBENI FEDERER!!MRŠ! MRŠ! MRŠ! KRŠU RASPALI IZ ŠVICARSKE! IDI ŽDERI SIR ŠUPLJI I ZALIJEVAJ ČOKOLADOM, SMRADINO JEDNA AROGANTNA JEBENAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
JANKO, KRALJU, MALO SE POTRUDI, JEBO GA TI, PA POLUFINALE JE MASTERSA, A NE NEKOG ČELENDŽERA U ADISABEBI.
ŠTO SE TIČE SMRADA ŠVICARSKOG, ODJEBI U PENZIJU VIŠE! IZVUKAO SE PROTIV RAONIĆA JEDVA I DOĐE DO FINALA, U TRI LIJEPE,AAAAAAAAAAAAAAAA!!!
JANKO, PA MOGAO SI BAR JEDAN SET, DA SE NE NERVIRAM OVOLIKO.
A OVI PEDERI KOMENTATORI STRANJSKI KOMENTARIŠU KAKVU OGRLICU IMA ŽENA JANKOVA. PA NE UMIREMO SVI OD GLADI U SRBIJI. OVI ŠTO POŠTENO ŽIVE OD REKETA IMAJU I ZA NAKIT I ZA PICU U KARIBIKU.