Prijava

a jovičiću kako bi izgovorio ''50''?
nema šanse da iko kaže čikuanta...to č moguće na jugu da govore, al što kažeš ni nije tolko bitno

Kad govoriš neke reči sa č, zvučiš ko neki ciga :)

Zamisli Cicciolina kako se izgovara - čičolina . . . to mi vuče na Đogani Klan, pogrešno su te učili jebiga.

Ćićolina, Ćinkuanta, za te dvije riječi se slažem da vuku na Ć.

Ali nije uvijek tako.

recimo Čertamente, a ne ćertamente

a jebiga sad, ja stvarno još nisam naleteo da neko izgovara sa č...a sreteo sam se sa 6-7 profesorica

Isto je sa ć-ćertamente jer sa č zvuči kao da je nemački uleteo tu negde i arči italijanski u rčma. Kapiram da si ućio pogrešno jer ja sve rečnike i priručnike koje imam isto imaju č umesto ć.

Ma nikad nije puno, tvrdo č, to te neko zajebao ili imaš Džogani gene :)

Jebalo vas više Ć i Č - izgovarajte kako 'oćete!

Ovo mi sve više liči na trol.

Nije to toliko bitno. Samo znam da se izgovor razlikuje od riječi do riječi, i da su rijetke situacije kada se izgovara bilo potpuno tvrdo, kao naše Č, bilo potpuno mekano kao naše Ć.

Nema Č. TaČka. :)

I još nešto. Ovo nije besplatan kurs. Trošimo vreme na ovoj temi. Vreme je novac. Nači trošimo novac na ovoj temi.

Nije ni vazduh besplatan - trošimo vrijeme dok dišemo ! :))

Nisam trolovao, ali sve je to nevažno kada vam budete bili u it onda ćete da shvatite a nije da je to tako važna stvar. Ako neko uči samo zbog ispita onda je to nevažno.

Reče neko da ide u Alto Adiđe, bolje neka počne da uči nemački biće mu korisniji od italijanskog tamo.

Uskoro slijedi audio zapis ove 52 riječi, a onda i druga lekcija koja će biti mnogo zanimljivija od prve.

Jovičiću...

Ti troverò in città e incontrare la mia famiglia, in modo che controllerà il vostro italiano.
Il tuo Corleone

Ma che minaccia che viene dal Don Corleone. :)

Моја проф. италијанског - бонЏорно. И све са Џ и Ч. Цава матора.

Evo ga audio zapis riječi iz prve lekcije, uskoro slijedi i druga lekcija.