Prijava

hvala za informaciju, to će biti jedna od serija koje ću sačuvati u kolekciji...

Ja sam početnik što se SF-a tiče. Trenutno čitam Artura Klarka i Stivena Bakstera, prvu knjigu vremenske odiseje - Oko vremena i za sad mi se sviđa.
Svakako preporučujem svih 5 knjiga iz Autostoperskog vodiča kroz galaksiju. ( s tim sam i počeo ) I takođe, od istog autora - Daglasa Adamsa, Dugu mračnu čajanku duše, koja je napisana u istom stilu kao i vodič, mada je dosta kraća, ali, kome se svideo vodič neće zažaliti da je pročita. A kad smo već kod Daglasa, nedavno sam nabasao na nastavak vodiča, tj. šestu knjigu koju nije pisao Adams već neki Oin Kolfer. Pogledajte i sami, evo linka: http://laguna.rs/index.php?m=naslov&id=1541 Ako je neko pročitao nek podeli utiske, ja ću svakako da je pročitam mada ne verujem da ima taj kvalitet i humor kao Daglasovi originali.
Sledeće, čitao sam Zadužbinu Isaka Asimova ( trilogija ), mada sam pročitao samo prve dve knjige, a treću mi je bilo mrsko da čitam, ne znam, teške su mi bile prve 2. knjige. Ukratko, radi se o "projektu" skladištenja svog ljudskog znanja na jednom mestu tj. planeti, da se ono ne bi izgubilo nakon ( valjda ) smaka sveta koji je predvideo neki naučnik( čija je i ideja to skladištenje znanja ). Elem, cilj im je bio da nakon tog smaka sveta čovečanstvo ne mora sve ponovo ispočetka da prolazi, već da uz pomoć zadužbine skrate vreme razvoja za par hiljada godina. I tako.
A što se tiče epske fantastike, preporučujem( ko voli EF ) serijale Belgarijadu i Malorijadu i serijal Točak vremena. Pa ko voli nek izvoli. Mada nema puno ljubitelja epske fantastike. Toliko od mene... :)