Prijava

Pajsad. Dok sam bio mlađan student u Novom Sadu, dođe meni drug iz Brčkog u goste. Sve pet, sačekam ga na stanici, đesi druže, kako seljančice, pitaju li za mene, naravno da ne, umrla baba Mila, bila stara žena jebiga. Čovek gladan kaže ne može čekati, dobro ajmo u pekaru. Dobar dan, dobar dan, curice, daj burek ovom momku, evo pare, ćao zdravo. Kaže drug da će da ponese burek, pa da usput jede. Ajde, dobro ako je toliko gladan, kad je stani pani neka jede čovek i onako je mršav, ne baš kao ManUtdOwn18, ali mršav. I ide on tako, jede ulicom burek, malo bureka spada po majici, malo po ulici. I tako čovek ni pet ni šest zafrljači burek ispred sebe na trotoar, sa sve papirom i kesom. Mene blam bi, sagnem se na da pokupim to i bacim u neki kontejner. E, pošto nije bilo kontejnera u blizini, ja nosim tu njegovu kesu nekih 200 metara a on meni drži slovo kako sam počeo da se pravim bolji jer sam otišao da studiram u Novi Sad.

E, pošto nije bilo kontejnera u blizini, ja nosim tu njegovu kesu nekih 200 metara a on meni drži slovo kako sam počeo da se pravim bolji jer sam otišao da studiram u Novi Sad.

HAHAHAHAHAHAHAHA stvarno si snopčina!

Bio ja za 1. maj u selu, odosmo u brdo nas nekolicina, popili vops, pojeli mesište, i negde oko 2-3 posle ponoći aj nazad. Spakujem sve otpatke u par kesa, dam kumu da ponese nazad u selo, i negde na pola puta rkne on obe kese niz neku obalu u šumu. Ja poč'o da pizdim, a on se smeje...

E, pošto nije bilo kontejnera u blizini, ja nosim tu njegovu kesu nekih 200 metara a on meni drži slovo kako sam počeo da se pravim bolji jer sam otišao da studiram u Novi Sad.

Trebalo bi da se izviniš drugaru, jer je i njega verovatno bilo blam zbog tvog postupka. E, nositi smeće u ruci 200 m...