Odličan primer najnovijih filmskih tehnika i kreativnosti rezisera.
Naime svaki spot se sastoji iz naizmeničnog ponavljanja pokreta igračica i i nečeg što bi trebalo da liči na repovanje.
da nesreće bude još veća, večina spotova se odvija na zatvorenim lokacijama.
Na režiseru je da pokaže šta on tačno ume, koliko puta u sekundi sme da promeni kadar, koliko puta da usnimi iznajmljeni besni auto, koje boje da budu pića koja će biti poslužena pod kojim uglom da prikaže igračice, i kako da maksimlano smanji pojavljivanje Djoganija.
Nimalo lak zadatak koji se gotovo uvek završava neuspehom !
Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.
Deutsche Welle · 29. April 2011.