Tinejdžeri vukajlije

1. Bilo je dobro dok nismo slike postavili...

2. ja moram da vas napustim.važno da si mi dala utešnu misao pred san,hvala.

3. Ne osjećam se bolje.Ne.Mada i ja moram da idem brzo.

4. Тинејђери , јебете ли шта?

5. Ev` i mene... :D
    De slike ko slike,Hujova mi je zapala za oko,onako izgleda kao da puno visi za kompom,da voli matku i to...jesam pogodila?
    a Centota...(Znaš,mogao si jednostavniji nik staviti)...phova je onako-šmekerska :)
    likovi ste :D

6. 95 Milice.Što jel izgledam mladje?
    Edit: Šmekerska.Ou jea...

7. ha...obdanište....
    a jesam li ja jedina koja želi da bude dijete,zapravo sam fizički -tinejdžer,derište u glavi? :D

8. Ajde VVunjak postavi i ti sliku.Možda privučeš Milicine fanove u svoj tabor...

9. x) teško :D
    Ja sam amater ovde :)
    aj` postavim čim neku nabacim na komp. dizala sam sistem danas ^^

10. a mars ja sam 96 a izgledam ko da imam 23 =.=

11. Ne trebaju ;) freak sam,više volim da navlačim hejtere x)
    A i ja brzo moram da kažem ćao ,čeka me 5:20 ,trčanje i škola :D

12. Malobrojne?!
    Ma naravno.Moram da idem.Čuvajte se...

13. svi stariji, opet se osecam kao malo dete =.= ima li neko moje god????

14. VVunjak proma[ila si me najstrašnije.Iz mate imam dva.
    Iznervirala si me.Menjam sliku.

15. Параћинац ...

16. haha Hujo... lik si =]
    šteta,još više bi te gitivila da matu gotiviš :)
    ova je bolja :) gotivna frenka ^^

17. Вуњак ПИЈЕ ВИЊАК!

18. Dzanki se kocka u venu se bocka!

19. Ja sam tinejdzer i jako sam lud. Volim da pevam i maloletan sam. Imam samo 8 leta, jer na sibiru nema leta a tamo sam ziveo 7 godina. Volim Dzankomana i zajedno se bodemo u aortu.

Rekli o sajtu