Neobični bagovi ljudi koje znate i(li) vas

1. Koji su to bagovi koje kad čujete ne možete da odolite a da ne prokomentarišete ili u još gorem slučaju da im se nasmejete? Evo, da ja počmem. Imao sam profesora istorije u srednjoj koji ne može da izgovori slovo T kada je spojeno sa slovom L, i umesto T izgovara K! Znači, najlakši primer: Hikler je bre bio glup čovek, oni su se pokazali u lošem sveklu itd. Pa, da čujem vas...

2. Oktombar, šangarepa, ..., jebiga stade mozak.

3. ЈЕР уместо Јел и обратно, ал тема ће бити велика смепчуга...

4. Neki matorac koji zivi kod ortaka u bloku,ima neki bag da skracuje reci i govori ih glasno...mnogo je smesno...npr umesto dobar dan kaze DANNN,ili umesto sunca SUNN...zvuci ko neko zvono.

5. Знам за неку жену/професорку која је увек говорила ЈАААААЛЛ? (Мисли на је л'?) Није неки баг, ал ај да допринесем теми.

6. Ђе је она дефка ПЛЕЕЕ :Д

Нанџарасто...
    Имам другарицу која не може да изговори кад је више слова Р и кад су близу слова Л у ријечи, не могу да напишем на шта ријеч РОЛЕРИ личи или КАРБУРАТОР, то мора да се чује.

7. Смаре, обрисали злотвори... Па вратили... Па опет обрисали... :/
    Плее.. (једно тужно)

8. А баш је за ову тему као створена дефка :)

9. jedan moj ortak ne zna da kaže ni r ni l.
    nači, ne mož da se ne smeješ pored njega.

krene da priča nešto tipa:
    izuazimo mi iz uuaza, i neki uik kuene da nas gadja. ono samo UETE UOPTICE

10. Ja jednom htio jebat i nije mi se dig'o. Al' to isključivo kad čujem Daru Bubamaru nekad u toku dana. Dara Bubamara je brom za Skočka.

11. jedan moj ortak ne zna da kaže ni r ni l.

Realno, to ti nije neki neobični bag. Imaš mnogo ljudi koji ne znaju da kažu r i l, ali ja sam mislio na nešto baš neobično, fazon poput ovog mog profe. To sam video jednom u životu. :)

12. Meni sve onaj Šešeljev govor od pre jmlg koliko godina, kad je ono beše hrabrio Gorance u Dragašu(Kosovo):

"Svbija će uvek davati podvšku Govancima!"