Prijava

Kul, ti s' kao Mil'ca i još neko, zaboravih ko. :)

Oš sad praviš vojsku od nas? :D

Ja bih rado. :D Imate šta možete da radite, samo da smislimo neki kvest, virtuelni D&D. :D

Probajte ovo, odo' ja na vežbe. :(
http://www.okcupid.com/tests/the-what-is-your-patronus-test-1

Rat

65% Impulse, 58% Compassion, 73% Loyalty and 30% Ignorance!

Congratulations, you've scored the rat!

Don't freak out! Rats are really cool little animals. They may not be the most affectionate or loyal pets, but they are curious little things and so fun to watch. And don't whine about how they caused the plague. As someone who likes to learn, you may already know it was the FLEAS on the rats the carried the plague.

"Fate is not an eagle, it creeps like a rat."

More impulsive than calculating: You sometimes make decisions quickly, following your gut feeling and not always thinking them through or weighing all the consequences.

More apathetic than compassionate: You feel that you get what you work for. If you don’t work hard, you don’t see the rewards; and most of the people who are in bad situations didn’t work hard enough and it’s not your problem or responsibility to help them.

More self-serving than loyal: When it comes down to the tight spots in life, you’re looking out for the most important thing to you – your own interests. Most of your decisions will benefit yourself, even if you have to break a few promises or bend the truth a bit.

More knowledge-seeking than ignorant: You love learning. You love learning for work, you love learning for fun; learning is just another hobby to you. You probably feel a day gone by where you didn’t learn anything is, if not impossible, a total waste of a day.

(These scores are in comparison to your peers. For example, if you scored a 72% on loyalty but the test says you're less loyal, it means in comparison to your peers)

У основи ја сам неки залуђеник који се облачи у црно и скупља свакавква чуда на која наилази на улици? Фак јеа градска чистоћо...

Phahahahaha!

E, probajte ovo. Ja sam međed!
http://animalinyou.com/index.php

Ja sam međed!

+1
Na koliko je ovo nivoa ludo, ne mogu ti opisati...

I ti si meda?! Ouuuu, i šta ćemo sad?
E, a nije loš test, ima i neki životinjski mečmejker. Kao najbolje se slažemo sa vukovima i gorilama. :D A očaj sa papagajima valjda, lasicama i zmijama. :D Tako nekako. :)

Ја сам Owl, а оно ''might also be...'' су ми Lion и Wild Dog.
Совуљага јебена лололо

Ijao, kako slatko! :)))) Meni je sova omiljena životinja pored mede i gavrana. :D Buljaviiii!

Da, might also be petao ili bodljikavo prase.

То то, бодљикаво прасе ЛОЛ

Ali PETAO, jbt! Bilo mi je i ispalo pingvin, pošto sam na jedno pitanje se slagala sa dve opcije. :) U svakom slučaju lepo se slažemo. :D

ја сам дабар... све се нешто гледам у огледало сад, па немам ваљда толке предње зубе...

Čitam ovo za petla, ima tu istine, al opet mi je smešno. :D Drugarica je ispala isto, ali njoj su drugačije životinje bile ponuđene kao alternativa od mene. :)

Sova, hehehehe

Viiiidi ih! :3
http://youtu.be/3G1PFLuTrgM

Sova, hehehehe

Прво помислих на једног од модератора кад ми је избацио резултат хахахаха

ја сам дабар... све се нешто гледам у огледало сад, па немам ваљда толке предње зубе...

Ja se uvek setim onog: ''Bit će puno dabrova u Čudesnoj Šumi.'' :) Ček da pročitam šta kaže za dabra, a koje su ti bile one dve životinje kao alternativa?

хахаха чудесна шума :)
овца и пас. ја сам и пре теста мислио да ћу испасти цуко, сам себе подсећам на пса :)