Sindrom kojim je zaražen veći broj novih FPS igara i koji nažalost ubija izazov u igrama, jer se promoviše klasična Rambo taktika, a eleminiše se napetost.
Juriš na protivnika postaje realna opcija, jer znate da će sva šteta koja vam je načinjena nestati za svega nekoliko sekundi.
Najbolji primeri: Halo, serijal Call of Duty, Medal of Honor...
Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.
Deutsche Welle · 29. April 2011.
Pa Master Chief u Halo JESTE Rambo..hint: zove se John Master Chief SPARTAN..Jedino pravo ime je John, a prezime bi moglo Rambo. I da, Splinter Cell se okrenuo Rambovanju.
I ne pominji Halo, on je dobar.
Ne lupaj kruzicu helo je prvi uveo tu praksu, jeste dobra igrica (barem je bila kada sam je igrao 2003), ali ipak je tamo donekle to i imalo smisla jer je u pitanju robot, a ne covek.