Филмови изузетно пропагандног карактера, чија је улога да прикаже Србе у што горем светлу у очима светске јавности. Западна публика их прихвата здраво за готово, док их муслимани и Хрвати вероватно гледају с невиђеним уживањем. Где си сада, Николаје Велимировићу, да опет свираш фрулу у Хајд Парку и збориш истину...
Класичан егземплар једног оваквог филма
Правдољубиви амерички пилоти Том и Хари крстаре ваздушним простором Босне и Херцеговине/ Хрватске, за време српске клерофашистичке агресије на те просторе. Из своје летелице они смотре и фотографишу геноцид над невиним муслиманима/ Хрватима, које спроводи полудели генерал босанских/ крајишких Срба имена Аркан Драгојевић. Генерал Драгојевић је приметио њихову летелицу и наређује тренутно обарање исте. Упркос маестралним избегавачким маневрима храбрих Тома и Харија, њихов ваздухоплов бива погођен, али пилоти успевају да се катапултирају из кабине и спусте се на земљу падобраном. Генерал Драгојевић примећује падобранце и шаље своју десну руку, Милета ( момак коме је крст са оцилима утиснут на челу, на леђима му је истетовирана карта Велике Србије, и у слободно време сакати заробљене хрватске домобране/ силује трудне муслиманке ) у потеру. Падобранци се спуштају у опустошено муслиманско/ хрватско село, у коме им мршави изгладнели мештани, обливени крвљу и разрогачених очију причају о српским злочинима у подручју њиховог села. ( Камера скролује преко уплакане труднице, старца изгубљеног у мислима и локалног сирочета до спаљеног локалног религијског објекта ( џамија/ католичка црква, испред које се зарад максимално драматичног ефекта клати обешено тело хоџе/ жупника ) ) Том и Хари, пренеражени српским примитивизмом и дивљачношћу, куну се у "старс енд страјпс " и демократију да ће крволоци бити доведени пред лице правде... У том тренутку, на сцену стиже Миле са својом четом кољача ( који гарава лица излећу из теретног простора камиона у коме се чују звуци турбофолка, и сви у рукама стежу овећи нож и полупразну флашу ракије ) Мештани се бацају пред крвнике голоруки да би омогућили бекство америчким пријатељима. Пилоти успевају да побегну у брда, са собом водећи трудну муслиманку/ Хрватицу са којом Том током филма развија романтичну везу. Након потуцања по шумама и горама, наши јунаци успевају да лоцирају радио и дојаве стање ствари централном штабу. Филм се завршава спектакуларно, са гомилом маринаца који искачу из хеликоптера и испаљују метке у српске војнике који су преживели масовно бомбардовање подручја. Миле бива убијен рафалом преко леђа, који му тотално уништава тетоважу ( симболика ? ) Генерал Аркан Драгојевић је успео да побегне возећи шлепер пун злата и беле технике. Том посматра залазак сунца, и грлећи своју новопронађену љуваб Фахрету, зариче се да ће привести зликовца правди.
Na pitanje: „Ko je bio Mocart?“ duhoviti posetioci internet sajta Vukajlija, rečnik slenga, odgovaraju: „Svestrana ličnost. Čovek koji je komponovao muziku za Nokiu. Inače, bio je poslastičar i izmislio je Mozzart kugle. A voleo je i da se kladi...“
Danas · 06. Novembar 2008.
Ti filmovi su se snimali i posle tog perioda, pa i dan danas.
+++
На то и мислим. Инспирација је настала након погледаних пар филмова. После сваког се умало нисам исповраћао.
Šablon je isti i za Irak, i za Vijetnam, i za Bosnu, i za Etiopiju. Lokalna vojska je bezdušna gomila krvnika, dok su Ameri pravospasitelji i izaslanici demokratije, a puške imaju za svaki slučaj.
Управо...
Gledao sam ovakaj film. Lik koji je je u suštini Arkan me neodoljivo podsjeća na Niku Belića iz GTA IV (takođe Srbin - teški ratni zločinac).
+
++**
@high_roller
Šablon je isti i za Irak, i za Vijetnam, i za Bosnu, i za Etiopiju. Lokalna vojska je bezdušna gomila krvnika, dok su Ameri pravospasitelji i izaslanici demokratije, a puške imaju za svaki slučaj.
Sve je to istina, al kako to da muslimani nikad NIKOG nisu takli (u tim filmovima, mislim)?!
Bravo čovječe.
Danke Dojčland! +++
Ovo ti je dobar scenario za još jedan film o Srbima kojeg ne gleda niko osim nas u "regionu" (koji blesavi eufemizam).
Glavni finansijeri su mu baš Hrvati i Muslimani iz iseljeništva ili matične države preko donatora i skrivenih fondova. Čim vidim tematiku koja vuče na Balkan-prebacujem. To su toliko glupi filmovi (hm, glupi filmovi), da enma smisla trošiti vrijeme i nerve.
Dobra ti je definicija, ali sam se osjetio prozvan da je iskomentiram, pošto se ovi jadni filmovi prikazuju i na srpskim televizijama.
Svaka čast +*