Bata Zivojinovic meksicke kinematografije. Nema te sapunice u kojoj César Évora ne glumi bogatog rancera, gradonacelnika, sinjora Lopeza, sinjora Edmuntadosa i sl. U 90% serija on je prvo los, pa je na kraju dobar, ali kada svi ukapiraju da je on dobar njega ubije njegov sin za koga on i nije znao da mu je sin, a on je njegovu majku, za koju nije ni znao da mu je majka ubio misleci da je zaovina sestricina u stvari njoj odnela bajate krofne, zbog kojih se ova jadna otrovala. Sve u svemu lik cija je uloga se od prethodne razlikuje samo time sto glumi lika sa drugim prezimenom.
Velika prednost ove pozicije je u tome sto ne mora da uci scenario napamet, posto uglavnom on izgovara iste reci.
Poznat je i po svom besnom pogledu kada se naljuti na svog vozaca posto je ovaj prespavao sa cerkom od njegove sestricinine jetrve.
Chuck Norris moze da drzi casove glume Césaru Évori, ali César Évora moze da ga uplasi svojim opasnim pogledom.
Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.
Deutsche Welle · 29. April 2011.
Kralju! Perfektno opisana debiloidna patetika i zapleti meksickih serija! Dao bi ti 10 palca gore al' nazalost, mogu samo jedan:(
Kako je dobra ova definicija.
:-) nisam ovo do danas videla +