
Definiše se sve i svašta. Tako se mogu pročitati definicije baksuza, alapače, čitulje, smrti, rezervoara za smeh, kolateralne štete, Živojinović Velimira, zvanog Bate, dnevne svetlosti, gospođe džem!, Brus Lija… „Je l’ ti puši ćale?”, „Je l’ mogu u WC?”, „Chuck Norrisisati” i još mnogo toga može se naći na ovoj internet stranici. Zato ne iznenađuje što se mnogi kad jednom dođu, ponovo vraćaju na nju. Neki čak postaju i zavisnici, pa traže od moderatora da ih banuju, poput jednog studenta koji je zahtevao da mu zabrane pristup na nedelju, dve dana da bi mogao da uči.
Status Magazin · April 2009.
https://youtu.be/zR-DBE8hQGA
Рitanja na koja treba dati odgovor u analizi su:
1. značenje naslova, kakva je veza naslova i sadržaja pesme
2. vrsta pesme (ako ima elemente nekoliko vrsta pesama, koje su to i kako ih pesnik kombinuje)
3. pozicija lirskog subjekta (ja, on, mi pozicija, opisuje li osećanje, događaj, prizor )
4. koja je situacija, šta je isprovociralo nastanak pesme
5. vreme (prošlo, buduće, sadašnje ), znamo li šta se "dogodilo", kakva je veza onog što je bilo i što jeste, ili što jeste i što će biti, zašto je baš to vreme izabrano
6.korišćenje nelirskih elemenata (ako ih u pesmi ima, npr. dijalog, opis događaja) i njihova funkcija u pesmi
7. jezik kojim je pisana pesma (arhaizmi, žargon, govorni ritam, inverzije...), bilo koje zapažanje u vezi sa jezikom;
8. korišćenje stilskih sredstava (dominantne stilske figure i njihova funkcija u pesmi)
9. analiza vrste stiha (stihova) i strofa koje se u pesmi koriste, veza dužine (metra) stiha 10. sadržaja pesme (sklad/nesklad) i
11. kako se pesma razvija, menja li se to, forma pesme ... da li je izložen stav lirskog subjekta ili se samo naslućuje
12. centralna ideja pesme, koji su to elementi (reči, sintagme) koji omogućavaju formulisanje ideje
13. opšti utisak
хааха
Koliko odabranih za pobednika?
video ne radi.
хаха ленто обрисали пре 2 сати е радио хД
Pravda za Barbaru. Da se nađe Saša iz Granda i da joj nabavi platinastu.
Vidi stvarno obrisali.
Hahahha šta je ovo bre