Analiza pesme

  1. https://youtu.be/zR-DBE8hQGA

    Рitanja na koja treba dati odgovor u analizi su:
    1. značenje naslova, kakva je veza naslova i sadržaja pesme
    2. vrsta pesme (ako ima elemente nekoliko vrsta pesama, koje su to i kako ih pesnik kombinuje)
    3. pozicija lirskog subjekta (ja, on, mi pozicija, opisuje li osećanje, događaj, prizor )
    4. koja je situacija, šta je isprovociralo nastanak pesme
    5. vreme (prošlo, buduće, sadašnje ), znamo li šta se "dogodilo", kakva je veza onog što je bilo i što jeste, ili što jeste i što će biti, zašto je baš to vreme izabrano
    6.korišćenje nelirskih elemenata (ako ih u pesmi ima, npr. dijalog, opis događaja) i njihova funkcija u pesmi
    7. jezik kojim je pisana pesma (arhaizmi, žargon, govorni ritam, inverzije...), bilo koje zapažanje u vezi sa jezikom;
    8. korišćenje stilskih sredstava (dominantne stilske figure i njihova funkcija u pesmi)
    9. analiza vrste stiha (stihova) i strofa koje se u pesmi koriste, veza dužine (metra) stiha 10. sadržaja pesme (sklad/nesklad) i
    11. kako se pesma razvija, menja li se to, forma pesme ... da li je izložen stav lirskog subjekta ili se samo naslućuje
    12. centralna ideja pesme, koji su to elementi (reči, sintagme) koji omogućavaju formulisanje ideje
    13. opšti utisak

  2. Koliko odabranih za pobednika?

  3. хаха ленто обрисали пре 2 сати е радио хД

  4. Pravda za Barbaru. Da se nađe Saša iz Granda i da joj nabavi platinastu.

    Vidi stvarno obrisali.

  5. Hahahha šta je ovo bre

Rekli o sajtu

Štek je dobro sakriveno mesto. Varijacija ima bezbroj: recimo štek-ocene su „isključivo dobre ocene koje se čuvaju za ‘ne daj Bože' situacije, odnosno period kada pljušte kečevi“, piše jedna vukajlijašica. Tako će iskusni školarac prećutati roditeljima da je dobio peticu, a to će im saopštiti tek kada dobije i nekog keca – da bi ublažio negativni efekat.

Deutsche Welle · 29. April 2011.