Marihuana (The ISTINA and ZABLUDE)

зга 2009-10-05 18:03:26 +0000

Марихуана(Cannabis sativa, Cannabis indica) пореклом из централне и југоисточне Азије - џиџа, вутра, зелено, вутрагењо, сканк, шиптар, домаћица, вуја, хедови, ганџа, џеја, мери џејн, грас, је једна од најкориснијих биљака на планати. Све до 1883. године била је најраспрострањенија пољопривредна биљка на планети, око 1000 различитих производа је прављено од конопље(одећа, ужад, четкице за зубе, лекови, уље, папир...).

Прве законске регулативе везане за узгајање марихуане су биле у С.А.Д.-у 1619, године где је свако домаћинство које је имало преко хектар земље било обавезно да на десетини узгаја марихуану. Бенџамин Френклин је први комерцијализовао папир од марихуане, а декларација независности је писана на истом. Све до 1900. године већина текстила је била прављена од марихуане, а 50% лекова је садржало тетра хидро канабиол(чак је и краљица Викторија користила марихуану како би ублажила менструалне болове).

За фебруару 1938.године године магазин "Popular mechanics" је припремио текст("Биљка од билион долара") у коме се наводи да од конопље може да се произведе око 5000 врста текстилне робе, а од остатка(целулозе) 25000 различитих производа почевши од целофана па све до динамита(текст никада није објављен).

Од тог момента почело се спекулисати да са оваквим распоном производа марихуана може да оштети разне привредне гране и успори развитак производа(+ како вас марихуана претвара у насилнике) и жуто новинарство се одмах ту укључује, снима се и пушта "Reefer Madness" који приказује марихуану као биљку која може да вам уништи живот(некада "као" едукативни филм, данас комедија), нису ту стали...такође се марихуана повезује са црнцима и мексосима који као и данас нису баш били најпопуларнији слој друштва и тако крајем 1937.године долази први закон који ограничава и опорезује марихуану(у свим делатностима од пољопривреде до медицине). Закон је био поприлично добро написан, сем једне ствари, ако си хтео да узгајаш морао си да купиш маркицу, али проблем је био што влада није издавала маркице и тако прво хапшење због марихуане је уследило(2 џојинта = 4 године, какав криминал..ццц..)тако временом закон је полако модификован(лобиран) од стране америчких конгресмена који су добијали кеш од произвођача памука и касније од фармецеутских кућа.

Ствари су поприлично остале исте све до другог светског рата када је изашао нови филм "Hemp for Victory" и када су америчке власти одлучиле да је конопља "опет" добра, што је трајало све до завршетка рата кад се враћају закону са краја 1937.године.

1948.године од конгреса је затражено да се преиспита закон о марихуани, где се након 4 дебате закључује да је марихуана илегализована из погрешних разлога, утврдили су да марихуана не чини људе наслиним већ их претвара у пацифисте, али "Rand corporation"(Нешов еукалибриум, теорија "Игре") која је родила амерички страх закључује да марихуану користе комунисти како би од вредних американаца направила револуционаре и конгрес још једном илегализује марихуану из тотално супротних разлога због којих је иста била забрањивана на почетку.

Овај модел закона је преузет из америчког законодавства широм планете, који је иначе најлицимернији на планети, довољно је имати пуно новца и лобирати тј. улагати у конгресмене и ако уложите у већину ваша амбиција постаје закон(пример Косово и Метохија где су шиптари угурали у конгрес милијарде долара од хероина, робља, оружија, органа...). У почетку главни противници марихуане су индустрија папира(од дрвета), касније око четрдесетих година прошлог века им се прикључује текстилна индустрија(памук), а данас ту причу води фармацеутска индустрија.

Иако је велики број студија обављен на тему штетности марихуане :

1.Wuttoon report (Енглеска, 1968.)
2.The Le Dain report (Канада, 1970.)
3.The consumers union report on licid and Illicid drugs (САД, 1972.)
4.The LeGuardia Committee report (САД, Њу јорк 1944.)
5.The Shafer report (САД 1972.)
6.Ganga in Jamaica - A medical anthropological study of chronic marijuana use (Јамајка, 1975.)
7.Cannabis in Costa Rica - A study of chronic marijuana use (Коста Рика, 1980.)
8.Cannabis: Our position for a Canadian public policy (студија канадског сената, 2002.)

где се у сваком закључује да марихуана није штетна по здравље људи, она ипак остеје илегална и данас стога и данас имамо прохибицију.
Сад се поставља питање да ли прохибиција ради ?
Сетите се прве прохибиције, не, не причамо о прохибицији алкохола...већ о забрани коришћења плодова дрвета знања.

Јел успела та прохибиција ? Ко је био велики пандур ? и колико је људи морао да посматра, двоје, толико у успешности исте.
Тако је и данас као и некада са прохибицијом, тај модел не ради, никада није ни радио.
Циљеви прохибиције су јасни, смањење корисника и узгајивача вутре, што чини ову прохибицију комплетним неуспехом.
1937.године процењивало се да на планети има око 100 хиљада корисника марихуане, данас се цени да нас има око једне милијарде.

Па које су онда опасности код коришћења марихуане ?

Људи углавном немају појма, лупетају глупости или причају о чувеној обмани из времена Реганове администрације која је спровела dr.Heat/Tulane study, 1974.године у којој се у епилогу исте говори о штетности марихуане као биљке која убија мождане ћелије, ова студија је постала темељ за наставак прохибиције коју користе данас разне владе и још разноврсније интересне групе које никако не би хтеле да виде марихуану легалну.

Мање позната чињеница је начин спровођења студије, наиме ова два назови доктора су касније постали и конгресмени, а после тога су били власници разних фармацеутских компанија, а оно што вам нису рекли како је та студија спроведена.
Ова два мајмуна су правим мајмунима давали кроз гас маске 63 колумбиских џојината у року од 15 минута без додатног ваздуха и као резултат су навели да су избројали тоне мртвих можданих ћелија што је и логично, они су гушили те јадне животиње са тим маскама и као резулултат гушења, без кисеоника мождане ћелије умиру(после четри минута без кисеоника долази до трајних оштећења мозга). Тек након 6 година су после притиска јавности су др."мајмуни" објавили како су вршили ту студију. Популарност студије је велика зато што тоне људи немају појма како су је др."мајмуни" вршили и због тога имате тај урбани мит како марихуана убија мождане ћелије.

Праве опасности су само две и ни једна не убија мождане ћелије, ако је редовно користите(у количинама преко 3 грама дневно) марихуана парализира цилије на површини нервних ћелија и друга ствар је хронична опструкција плућа(скраћен дах).

Друго популарно мишљење је да марихуана узрокује рак плућа. Америчка влада је у студији из 1999.године морала да користи речи може?, могла би?, можда? како би описла опасности по развитак карцинома у плућима код корисника марихуане.
Људи некако повезују марихуану са дуваном, али то није исто. Марихуана не садржи катран и сагоревањем пупољка биљке и инхалацијом дима тетра хидро канабиол се везује за црвена крвна зрнца и кроз крвоток супстанца долази до мозга који се стимулише.
Размислите о овоме, да марихуана изазива рак плућа зар вам не би они мајмуни из емпорне, психолози у школама и остали едукатори махали испред носа са сликама црних плућа, енфизема плућа ??? Зашто не машу ???
Зато што ништа од тога нема...једноставно заправо. Не постоји ни један забележен случај да је неко лечен од рака плућа зато што је хронични корисник марихуане, али људи нeкако џеју повезују са дуваном. Марихуана се не узгаја са радиокативним пестицидима који су један од главних узрочника рака плућа. Најбољи доказ је за то је мој деда који је пушио свој дуван од своје 14 године па све до своје смрти у његовој 74.години живота и умро је човек од старости не од карцинома плућа.

Људи такоће кажу...откуд знаш не пушимо марихуану толико дуго па да знамо сва њена дејства, али марихуана је конзумирана већ скоро 40 година на овој планети, да има нешто штетно у њој већ би то испливало на површину.
2003. године dr.Donald Tashkin, UCLA је спровео студију "Marijuana use and Lung cancer : Results of a Case-Control study" где се прецизно објашњава који елемнти узрокују у дувану рак плућа и који су елементи у марихуани.
Епилог студије је да ни један једини елемен из марихуане не изазива рак плућа такође је утврћено да не узрокује енфизем плућа, пушачку ногу и сличне болести повезивне са дуваном.

Баш чудно за биљку која је толико опасна, како онда ништа од тога ?

Марихуана је лошија од дувана, ГЛУПОСТ, да имају доказе махали би њима константно, сликама са аутопсија, црним плућима...

Заправо ако се заинтересујете које су супстанце одговорне за смрт људи другачија слика се појављује.
Број један убица на планети који је победио алкохол, хероин, кокаин, пожаре, аутомобилске несреће и убиства заједно је ДУВАН.
По просеку од 1 400 000 смрти годишње само у Европи, интересантно је знати да дуванска индустрија добија бенефиције разних држава широм света за производњу убице број један.
Број два на листи ако не укључимо лошу исхрану и слабу физичку активност са преко 900 000 смрти годиншње у Европи, АЛКОХОЛ.
На месту број три је кафа са једном смрћу на 10 000 људи, четри, не стероидни анти инфламанторни лекови попуд аспирина, око 7 500 смрти годишње, а где је марихуана у овом низу, који запрепашћујући број људи умире од марихуане ???

Слушај сад ово....0(нула) никада у историји планете није забележена ни једна смрт проузрокована марихуаном !
У историји од 10 000 година коришћења марихуане није никада забележена ни једна смрт која се приписује марихуани !
Никада ни једна здравствена установа ни научна није потврдила да је неко загино од вује !
Летална доза тетра хидро канабиола која би усмртила човека је толика да би требало да попушите 15 000 џојуса у року од 20 минута, изазивам било кога да проба...

Идемо даље...

Популарно убеђење је да је марихуана предворје свих дрога, тачно нажалост, али не на начин који вам емпорна, школски психолози и остали празноглави активисти причају, наиме они тврде да ако си спреман пробати марихуану да си и спреман за нешто јаче и да углавном због тога и пробате нешто јаче(што је апсолутна глупост јер као и ништа на овом свету ни ова прича не подлеже неком универзалном моделу већ цела ствар зависи од карактера корисника што је наравно од особе до особе 100% индивидуално).

Е па није баш тако емпорна, школски психолози, господине др.Јоване Букелићу и остали, овако је...

Марихуана је илегална супстанца коју углавном продају људи са дна каце, олоши који не воле да раде и хоће лову одмах па макар и преко мртвих људи, али проблем је што дилери продају не само вутру већ имају читаву понуду супстанци. Да којим случајем дочекамо дан када ће се марихуана легализовати, могли би је купити у апотеци или трафици са личном картом, марихуана би била опорезивана(да не улазимо у то шта би држава све могла да уради са новцем од пореза, а могла би пуно) проток би био контролисан(што значи ако нема личне карте, нема ни вутре), али пошто марихуану продају криминалци они неће гледати колико имаш година, купиш вутру он ти одмах каже имам и ово и оно...дилер не тражи личну карту већ ако имаш лову одмах ти је све доступно, е онда у том смислу због прохибиције марихуана је предворје за све друге дроге. Чињеница је да само један од 104 корисника марихуане користи кокаин, а мање од једног хероин. Питајте било ког дилера(произвођача) вутре да ли би волео да дочека дан када ће се вутра легализовати....одговор је наравно не, али исти одговор би вам и дали противници легализације(држава). Изгледа да коначно су се кримоси и велики државници сложили око нечега(мада све је то једно те исто), а сад ви млади противници легализације се запитајте ако и једни и други су против легализације....зашто то ? како то ?
Можда зато што и једни и други имају интереса да се производ не легализује...хммм....никада нисте размишљали о томе, а генијалци ?

Ајмо даље...

Марихуана је биљка која ако се конзумира константно изазива психичку зависност, али ако после годину дана коришћења престанете да конзумирате приметићете неке промене, али ништа слично престанку конзумирања дувана или хероина.

И где нас то доводи ?

Бићете лењи ако пушите вутру и некорисни за друштво, али ако је ово тачно како државе попуд САД-а у којој 50 милиона људи пуши вутру, Канаде где половина популације пуши вутру, Француска исто 50%, остају економски стабилне ???
Ова изјава ми је омиљена, ако је тако зашто имате толико славних личности које пуше марихуану(битлси, лед цепелин, Били Клинтон(добро он није увлачио он је само пућкао:)), Обама, Ролинг Стонси...и тоне њих, како они су тако успешни ?
Ако си лењ остаћеш гладан са или без вутре, исто ти је.

Људи причају како лако дођеш до фазе кад се препушаваш марихуаном ако је заволиш, па због тога треба да буде илегална, ја волим да једем пљескавице али не идем по граду и затварам роштиље...другим речима ја могу узети вуљушку и забити је себи у око, шта то значи.?.по њиховој логици треба да забранимо виљушке(људи скачу са моста, треба да забранимо мостове) ???

Идемо даље...шта је са свим тим насиљем које се повезује са марихуаном ?

Насиље и марихуана само у контексту дилери и марихуана и опет не због конзумирања већ због прохибиције. Да ли је неко од вас ко чита ово икада видео да је неко због марихуане постао насилан ? Наравно, да не! То је глупост, кад спржим џ не пада ми на памет да идем у град и да ми се јави жеља да некоме расцопам главу, у тим моментима хоћу да слушам музику, гледам филм, давим се са другарима, шетам се по природи, једем неко смеће од хране или тону слаткиша за разлику од алкохола који је директно или индиректно расцопао толико глава.

Питајте било ког полицајца колико пута су имали позив због насиља било где и у било којим околностима због конзумирања марихуане ?

0(нула)

а позива због конзумирања алкохола ?
Можете само предпоставити.

Па ипак поред свега марихуана је и даље илегална ! Зашто ?
Па до данас(2009.) кроз разне студије је утврђено да је лековита, а фармацеутске куће и др."мајмуни" не желе да узгајате свој лек, једноставно заправо.

Брига ме за то и овако прохибиција не ради, криво ми је што гомила кретена који се откидају од алкохола кад им кажеш марихуана одмах те гледају као наркомана, тако нпр. моја екс девојка(хвала богу па је бивша, да кретену хвала богу) је тешки конзумент пива и увек сам са њом имао шокове по питању марихуане...као ја себе уништавам и то није добро(само зато што се њој није свидело), а то што она ризикује да добије цирозу јетре, кардиоваскуларне болести, рак желудца, оштећење нервног система и касније можда је и понесе алкохолизам који би могао да доведе до проблема у трудноћи то је ништа, само зато што је алкохол социјално прихваћен то јој је давало за право да ми соли памет, а никад је нисам питао које болести проузрокује марихуана кад је тако деструктивна...није ни битно...не би ни знала да наведе једну.

Друга ствар које ме нервира су ново уведени тестови за нас конзументе марихуане док возимо, људи ви што варите и возите знате колико је ово глупо, а ви остали веровали или не кад спржим џ возим 500 пута боље, опрезнији сам и сконцентрисанији на саобраћај и не само то већ возим доста опуштеније, смиреније и никада не волумим гас, али сада морам обавезно да носим визине како ми прашинар не би писао кривичну пријаву, СРАМОТА ! пу, јбмт живот!

Све у свему, на крају би требало рећи да марихуана је најмање зло од свих опијата доступних али због фармацеутских кућа и њихових лобиста и даље остаје илегална.

Не брините другари, кад тад ће бити легализована, а ви што немате појма и пијете алкохол само(и причате глупости константно иако вас нико ништа није питао) дабогда се подавили у алкохолу, живели !

God Made Pot, Man Made Beer. Who Do You Trust?

п.с.
Код легализације марихуане изоставих пар ствари...

1.Дозвола за трговину марихуаном ако се иста икад легализује би требала тешко да се добија, а лако да се губи.

2.До 21 године живота да је забрањена и да се искључиво продаје уз личну карту.

3.Пооштрири казне за дрогу(хероин, кокаин, екстази, спид...) не баш као кинези да рокамо дилере на трговима али 20 година да буде неки минимум за грам било чега(па да видимо ко ће да онда продаје гудру).

Пример за лицимерје фрмацеута
МАРИНОЛ - синтетички тетра хидро канабиол

35
156 : 53
  1. Promasio si sajt...ovde se ne pisu romani majstore..

  2. Haha, ne moras mi verovati, ali procitao sam celu defku! U dahu! +++

  3. Од кад то мајстори пишу романе :)
    Тема је веома опширна...стога...и дефиниција је километарска...уживајте...

  4. Никад ме ова тема нија занимала, па велику већину ствари које сам сада прочитао нисам знао...
    Сваког дана, научиш нешто ново... +

  5. procitah i ja ali je stvarno predugacko

  6. + Šta god napisao... Mrzi me sad čitati, ali budem kasnije... :D

  7. procitao sam. opijat koji poboljsava vase vozacko umece... necu da se raspravljam, ali mislim da u vezi dosta toga nisi u pravu. narocito sto se tice da je marihuana predvorje narkomanije, tj tezih droga. evo, alkohol je legalan, i ja sam kratko pio samo pivo (kad sam bio klinac) pa sam brzo presao na zestinu. sve u svemu, ako volis da je pusis-pusi, ali nemoj da trazis neko odobrenje od nas zato sto si nesiguran da li je to u redu. ne samo sa zdravstvenog stanovistva. necu da ti dam minus jer si se potrudio.

  8. @Duke Nukem
    1. како знаш да побољшава возачке способности или како знаш да не побољшава кад ниси пробао ? (реторичко питање, боли ме баш уво већ знам да лупеташ)

    2. веома сам сигуран да је то уреду(легализација)...и не тражим твоје(ничије) одобрење ни амин.

    3.значи пио си пиво у младости, може ли се рећи по тој твојој логици да си почео на млеку ?
    (реторичко опет)

  9. ovaj je lud majke mi!

  10. @ zga
    1. to da mislis da si bolji vozac kad pusis vutru, u to ne sumnjam. zato se i zove opijat. masa ljudi misli da je mnogo jaka kad je pijana. isti efekat...

    2. igra podsvesti, da mislis da je ok ne bi pisao oved ovoliko. ili si mozda diler pa pokusavas da ljudima objasnis da je ok kako bi povecao promet?

    3. govorim o alkoholu, ne o svim tecnostima. ne pokusavaj da izvrces moje reci.

  11. 1.али алкохол није...вероватно...у твојој социјално прихватљивој призми вредности...
    2.или си глуп или ниси све прочитао
    3.глуп си

  12. + za def, mada je moglo sažetije.

    Marihuana je jedna od prvih opojnih droga koje su zabranjene, čemu je i doprineo pomenuti antipropagandni film.

    Štetnih efekata marihuane ima, ali su u mnogom preuveličani. Postoje i mnogo destruktivnije supstance koje su legalne (duvan, alkohol).

  13. 1. zabranjeno je voziti kad si pijan. apsolutno podrzavam ovaj zakon, otkad vozim (4 godine) nijednom nisam ni pripit vozio, kamoli pijan.

    2. argumentum ad hominem

    3. argumentum ad hominem

    sve u svemu, jos jedan dzanki kojeg su prerano odvojili od sise. zao mi je, treba poraditi na porodicnim vrednostima, ima vremena za legalizaciju marihuane. a sto se tice moje stavke 2- ovo bi bio savrsen primer jednog marketinskog pristupa kupcima da si stvarno diler. veruj mi, studiram marketing.

  14. 1937.године процењивало се да на планети има око 100 хиљада корисна марихуане, данас се цени да !!нас!! има око једне милијарде. -> e ovde si zaradio plus :D

  15. Mrzim dugacke definicije i obicno ih preskocim ili lupim minus ali ovaj ''doktorat'' sam procitao ceo.Pusim je bar 10 godina, nista jace od vutre nisam probao(alkohol ne racunam) i sto se mene tice ona je vec legalna posto mi niko ne moze zabraniti da je koristim kad ja hocu. Ako je legalizuju super, a ako ne isto super,meni mindedj. +

  16. Pročitala sam celu definiciju, i vrlo mi je drago da sam naletela na ovako nešto, pogotovo ovde. Imaš jedan veliki plus, za trud ( duga je ovo defa) , prikupljene informacije i iskustvo koje ti daje za pravo da pričaš o ovome.
    Veoma pažljivo sam čitala, tako da mi samo ovo nije jasno:

    У историји од --->10 000<--- година коришћења марихуане није никада забележена ни једна смрт која се приписује марихуани !

    али марихуана је конзумирана већ скоро --->40<--- година на овој планети, да има нешто штетно у њој већ би то испливало на површину.

    =D

  17. @Marijagd
    пре 10 000 година је први пут да се ганџа помиње и бележи у историји, позната као лек из кинеске медицине углавном су коришћене тинктуре од ње

    а пре 40 година отприлике се почела масовно користити ван медицине, индустрија папира, текстила...тј. почела се активно пушити.

  18. Ok, razjašnjeno, hvala =)

  19. Немаш на чему...ко пита не скита ^__^

  20. svaka cast za trud-sazeto(da ne ponavljam hvale koje su vec neki rekli). podrzavam potpuno.oduvek sam konzumirala alkohol i marihuanu s' vremena na vreme, nekad cesce nekad redje i nikad nisam probala nista vise od toga, nikad nisam cak ni pozelela. je si li razmisljao da se kandidujes za precednika?:) sa ovakvim izlaganjima daleko bi dogurao. najvise mi se dopada sto je tema temeljno obradjena i neostavlja mnogo mesta za raspravu.
    VELIKI PLUS!!!

  21. iskreno imam samo jednu jedinu zamerku na tekst a procitala sam ga celog.
    AND THE... :)))

  22. 1. Kad sam weedela ko je autor defke zapanjila sam se (ne znam zasto).
    2. Procitala sam celu defku!!!! Nikad na Vukajliji nisam procitala celu defku koja je duza od 10ak redova! Respect!
    3. Slazem se
    4. +!
    Jah bless!

  23. Odlican tekst. Meni vec dobro poznato gradivo, ali se sa jednim ne slazem. Marihuana NE poboljsava vozacke sposobnosti, ona zbog drugh stvari doprinosi tome da voznja bude sigurnija.

    Realno drzati koncentraciju pod uticajem je mnogo teze, a i koordinacija je slabija, nego kad si trezan. Mogu se setiti x prilika kad sam prisustvovao sitnim ispadima naduvanih ljudi pri voznji. Cinjenica jeste da se pod uticajem vozi sporije, tj. opreznije. Ljudi se redje odlucuju da se pale dok voze, ali kad bi se neko palio dok takav vozi, vozacke sposobnosti u zajebanoj situaciji bi mu bile degradirane. Voznja deluje sigurnije zbog mirnoce, opustenosti i discipline vozaca, dok trezni vozaci se cesto odricu
    ovih aspekata voznje.

    Sve u svemu licimerno je prihvatati alkohol i duvan, a osudjivati marihuanu. Doci ce jedan dan kad ce stvari doci na svoje.

  24. @tetramethod
    Реално ни моја ни твоја тврдња нису тачне(докази 0, само нагађања), ја и даље тврдим да је све индивидуално и остајем при томе да сам смиренији и опуштенији док возим...координација је можда код тебе слабија(ако већ то тврдиш), али ја искрено нисам приметио ни побољшање ни дефицит исте...а најбољи доказ за то је поређење са људима попуд Уроша или Певца...ова два генијалца под утицајем су скроз изгубљена...док велика већина напушених људи се за разлику од ове двојице понаша нормално...све у свему...без прецизних научних података узалудно је расправљати о овоме. 100 људи 100 ћуди.

    @DJ_Anna
    1.Не сећам се да смо се раније срели и да си ме читала...
    2.Јако ми је жао што немаш стрпљења за велике дефиниције, мени искрено те буду и најбоље.
    3.Наравно
    4.Хвала

    @blabla_bg
    Хвала, ништа од кандидатуре...мрзим политику и актере у истој...

  25. 1. Predugačko i nije mu mesto ovde.

    2. Оружије, еукалибријум, џојинт, најлицимерније, енфизем... O čemu se ovde radi? I to su samo neke.

  26. @doriangrey87

    1.Мишљења су као дупета, свако их има(знам, два три другара из стварног живота су ми исто рекла, а ово је одговор који сам и њима дао).

    2.Учити, учити, само учи ти(па можда и повежеш једног дана).

  27. uživalac sam iste +

  28. Свака ти част, + и омиљена х))

  29. Plus zbog truda (pitanje da li si uopste ti ovo napisao) , ali neke ljude si posteno popalio jer je danas kul da se palis na marihuanu , jebala vas ona.....

  30. Тебра, искидао си !
    Потпуна подршка !
    Herb is from the earth !
    Babylon, stimulate your MIND!!!
    FIGHT AGAINST THE BRAINWASH EDUCATION ! ! ! ! ! !

  31. auuuu brate koji si car ! dace bog da se ispuni to shto si hteo da iskazesh ovom defkom !
    ostao sam bez rechi , tako pametno i lepo recheno . BEZ KOMENTARA ! naravno + !

  32. Znači batice objasnio si :))))

  33. Svaka ti dala!!! +++

Najnovije definicije

Rekli o sajtu

Bez ikakve pompe, Vukajlija se pojavila tokom ove godine i zabilježila skoro deset hiljada rječi u rječniku žargona koje su definisali sami posjetioci. Uzimajući za ime učestalu grešku u govoru kad ljudi zapravo žele da kažu Vujaklija, stvorena je zajednica stvaraoca slenga srpskog jezika i mjesto na kojem posjetioci treniraju svoju kreativnost. Ovaj kreativni ventil vas samo tako usisa i očas posla možete da izgubite sate vremena čitajući duhovite opaske kojim su definisani brojni izrazi iz popularne kulture i govora. Pozicionirajući se između ozbiljnih sajtova kao što su "Metak" i "Vokabular" na jednoj, i zabavnih "Srbovanje", "Kobaja Grande" na drugoj strani, Vukajlija je dokazala da famozni "user-created content" (sadržaj kreiran od strane korisnika) može sasvim lijepo da zaživi i na ovim prostorima. Ovogodišnja nagrada za najbolji sajt prema izboru Biznisbloga odlazi ovom istinskom Web 2.0 projektu kojem u definicijama nije izmakla ni domaća blogosfera!

Biznisblog · 26. Decembar 2007.